Publikace

Publikace

Vyhledejte publikaci

Podle zařazení

Podle názvu, anotace

Domluvme to ve škole!

Petra Sedláčková, Adriana Černá, Helena Řeháková, Jana Chroustovská, Tereza Babcová, Vendula Dostálová, Michal Prokeš, Eliška Vorlová, Aneta Horká, Anna Becková, Jitka Kylišová, Eva Kadlecová

Spolupráce se školami a komunikace s učiteli dětí, se kterými pracujeme, tvoří jednu ze tří hlavních oblastí práce koordinátora ...

Průvodce skupinovým doučováním

Eliška Boukalová, Aneta Horká, Eva Kadlecová, Dominika Knoblochová, Karolína Křelinová a kol.

Kroužek skupinového doučování je společně s doučováním individuálním jedna z forem podpory vzdělávání, které ...

Spolupráce, podpora a vedení dobrovolníků

Adriana Černá, Aneta Horká, Dominika Knoblochová, Pavel Marčík

Na následujících stranách naleznete tipy, rady a informace o tom, jakým způsobem probíhá spolupráce s dobrovolníky na pražské ...

Metodika rekvalifikací

Romana Bartůňková a kolektiv

Metodika programu rekvalifikací navazuje na metodiku programu podpory vzdělávání a kariérního poradenství a zaměřuje se na dospělé klienty v ...

Workshopy pro život

Tereza Babcová, Barbara Halířová, Petr Mati, Martin Slavík, Jiří Starý

Metodika pěti workshopů, konkrétně jde o workshopy Absolvent (Workshop zabývající se oblastí trhu práce a především ...

Dobrovolníkův průvodce doučováním v rodinách

Zuzana Bedřichová, Aneta Horká, Vendula Karasová, Jana Lejdarová, Pavla Polechová, Petra Sedláčková, Monika Schweidlerová, Jiří Starý

Držíte-li v ruce tuto publikaci, patrně se chystáte stát, případně už jste dobrovolníkem v programu Podpora vzdělávání v rodinách a ve ...

Průvodce nízkoprahovými předškolními kluby

Karolína Ranglová, Petra Sedláčková, Kateřina Lánská a kol.

Metodika, kterou právě držíte v ruce, vychází z konkrétních zkušeností získaných v průběhu realizace projektu „Pojďte do ...

Soubor doporučení pro tvorbu lokálních koncepcí předškolního vzdělávání

Petra Klingerová a kol.

Publikace je jedním ze závěrečných výstupů projektu „Pojďte do školky!“, který byl v letech 2013 – 2015 realizován ...

Čím můžeme začít?

Strategie rozvoje základního vzdělávání v oblasti ORP Ostrov 2015 - 2018

Mezi základní pravidla a východiska, která Strategie nabízí, patří přesvědčení, že základní vzdělávání by ...

Pasivita, břemeno, nebo výzva? Role zřizovatele ZŠ při zajišťování rovného přístupu ke vzdělání

Jan Černý, Miloš Hrubý, Daniel Hůle, Petra Klingerová, Vít Kučera, Jan Musil, Jan Němeček, Lukáš Průcha, Jaroslav Šotola

Hlavním cílem publikace bylo vytvořit soubor opatření zaměřených primárně na zřizovatele s maximálním důrazem na praktickou uplatnitelnost a s ...
Načíst další