Desk Officer pro misi v Iráku

Desk Officer pro misi v Iráku

This job offer is not active.

V Iráku působíme od roku 2003 a v současnosti pracujeme zejména v provinciích Ninive Salahaddín, Kirkúk a Anbár, kde pomáháme lidem zasaženým ozbrojeným konfliktem postavit se znovu na vlastní nohy. Zajišťujeme přístřeší, základní potřeby pro domácnost a přístup k vodě a hygieně. Kromě toho se věnujeme také obnově školství a zdrojů obživy. Více o naší pomoci se můžete dočíst na našich webových stránkách.

 

Nástup: ASAP – dle dohody

Doba: 1 rok s možností prodloužení
Místo působení: Praha 2

 

Vaše role

Stanete se součástí týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze a jako Desk Officer (Koordinátor/ka mise) budete nejbližším partnerem irácké mise a společně s jejím vedením budete zodpovídat za její správné řízení a rozvoj. Společně s nejužším vedením mise budete také tvořit strategii pro naše působení v zemi a jste spoluzodpovědní za její plnění. Podílíte se na personálním obsazení mise a spoluzodpovídáte za její vyvážené ekonomické hospodaření. Pro kolegy z mise jste hlavním kontaktem na centrále, koordinujete agendu a podporu ostatních oddělení ČvT směrem k našemu působení v Iráku. Účastníte se tvorby bezpečnostních pravidel pro působení v zemi, budujete vztahy s partnery, experty a donory v ČR i v zahraničí a v neposlední řadě kontrolujete misi v dodržování vnitřních pravidel a principů organizace.

Pro tuto pozici považujeme za důležité:
  • Zkušenost s projektovým managementem a vedením týmu v neziskové sféře a v zahraničí
  • Minimálně roční zkušenost s humanitárními anebo rozvojovými projekty
  • Schopnost srozumitelně a citlivě komunikovat s různými skupinami osob a respektovat jejich rozdílné kulturní zázemí
  • Schopnost posilovat vztahy s partnery a donory v ČR i v zahraničí
  • Zkušenost s psaním projektových žádostí
  • Výbornou znalost angličtiny
  • Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí
  • Zkušenost s rozpočty, podporou a supervizí v oblasti metodik a evaluací
  • Proaktivitu, analytické myšlení, schopnost rychle se naučit vnitřní procesy organizace 
Co Vám nabízíme:
  • Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
  • Různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem (možnosti jezdit na naše zahraniční mise)
  • Nástupní plat podle salary scale
  • Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Fair trade kávu od Mamacoffee
  • Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
  • 25 dní placené dovolené
  • Možnost home officů
  • Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme
  • Fajn kolegy 
  • Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis v angličtině (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout).