Accounting Supervisor u NEJférovějšího zaměstnavatele roku 2020

Typ úvazku: Hlavní pracovní poměr

Úvazek: plný/zkrácený

Lokalita: Praha, centrální kancelář organizace

Termín nástupu: dle dohody / ASAP

 

Naše práce má smysl, má dopad, je vidět a baví nás. I proto se pyšníme prvním místem v žebříčku Férový zaměstnavatel roku 2020.

Organizace Člověk v tísni (ČvT) je jednou z největších neziskových organizací v regionu střední a východní Evropy, působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. Do našeho účetního týmu v Humanitární a rozvojové sekci na centrále v Praze hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Accounting Supervisor.

Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace. Komunikace je nosný prvek naší práce a podle toho si jí také ceníme. Společně pracujeme na pestrém portfoliu agend. Jádro naší práce tvoří komplexní účetně orientovaný controlling našich zahraničních poboček s řadou procesních přesahů. Pracujeme v profesionálním, podporujícím a přátelském kolektivu v mezinárodně etablované společnosti.

Co budete mít na starost?

Účtování naprosté většiny dokladů provádějí naši kolegové z finančního týmu zahraniční pobočky, které budete metodicky podporovat, budovat jejich know-how, radovat se ze společných úspěchů a pomáhat jim právě v oblasti účetnictví a souvisejícího controllingu. Jedním z cílů je zohlednit řadu našich specifických interních procesů (oběh dokladů a jejich schvalování, případně i určité podmínky donorů apod.), ale také požadavky místní i české účetní legislativy. S kolegy budete v kontaktu na dálku, ale osobní kontakt a návštěva zahraniční pobočky, jejíž podporu budete mít na starost, vám práci může výrazně zpříjemnit a ulehčit. Občasné krátkodobé výjezdy jsou tedy vítané, ale nejsou povinné.

Ve své roli budete čas od času také účtovat i různé účetní operace. Četnost účtování a rozmanitost typů účetních operací jsou dány více faktory (specifika jednotlivých zahraničních poboček, Vaše zkušenosti apod.). Ruku v ruce s týmem zahraniční pobočky, ale také s širším týmem pražské centrály budete spolupracovat na závěrkách, a nakonec také na statutárním auditu celé organizace. Případně budete spolupracovat na dalších finančních auditech v průběhu roku, nebo na harmonizaci a vylepšování našich procesů.

Jak si Vás představujeme?

  • Už víte, jak podvojné účetnictví funguje.
  • Domluvíte se dobře anglicky a česky. Pokud znáte ještě další světový jazyk (např.: francouzštinu, portugalštinu, arabštinu, ruštinu a další), máte výhodu. Zkrátka máte dobré komunikační schopnosti.
  • Dokážete pracovat samostatně, jste proaktivní a umíte si svou práci dobře plánovat a organizovat. Máte smysl pro detail a dokážete věci dotahovat do konce.
  • Jste týmový hráč/týmová hráčka, budete přeci úzce spolupracovat s týmem zahraniční pobočky i týmem na pražské centrále.
  • Ideálně máte zkušenost s ERP systémem, nebo účetním programem (používáme Microsoft Dynamics NAV)
  • A pokud něco z toho nemáte, může stačit, že jste nadšený/á a chcete se učit.

Co nabízíme?

  • Víte, že jsme jednou z největších neziskových organizací v regionu střední a východní Evropy, působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování?
  • Čeká vás smysluplná práce v týmu přátelských a podporujících kolegů s podobnými hodnotami. Budete součástí velké, inspirativní a stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností. Získáte spoustu cenných zkušeností, možnost dalšího profesního růstu a osobního rozvoje.
  • Od počátku budete mít velkou podporu v zaškolení a zapracování se do vaší role. Můžete se zapojit i do dalších odborných školení jak technických znalostí, tak soft skills.
  • Nabízíme jazykové kurzy i MultiSport kartu.
  • Můžete (nebo spíše Vaše děti) využívat naši školku přímo v budově pražské centrály.
  • Máte k dispozici 5 týdnů dovolené a sick days, home office na základě domluvy s manažerem.
  • Pořádáme zajímavé akce, kterých se můžete účastnit (Festival Jeden svět a další).
  • Pracovní notebook (můžete využívat i k osobním potřebám)

Jak se přihlásit:

Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět zasláním svého životopisu a krátkého motivačního dopisu přes náš přihlašovací formulář.

Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (www.peopleinneed.cz/policies).