Administrativní podpora pro fakturační oddělení

Administrativní podpora pro fakturační oddělení

Člověk v tísni, o.p.s. hledá kolegu/yni na pozici Administrativní podpora pro fakturační oddělení.

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci a podporu lidských práv. Pomáháme v zahraničí i v České republice. Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpora pro fakturační oddělení. Vaším hlavním úkolem bude kontrola a evidence došlých tuzemských a zahraničních faktur.

Místo práce: Praha 2
Typ úvazku: plný
Nástup: ideálně ihned, záleží na dohodě
Pracovní úvazek: na dobu neurčitou

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Vaším úkolem bude kontrola formální správnosti došlých faktur, tuzemských a zahraničních, jejich evidence v účetním systému Navision a archivačním systému ELO;
  • součástí Vaší práce bude komunikace s kolegy, kterým budete poskytovat poradenství v oblasti náležitostí faktur a daňových dokladů, včetně komunikace s dodavateli;
  • na starosti budete mít zadávání kontaktů a jejich evidenci v účetním programu Navision;
  • budete plnit další administrativní úkoly.

Co považujeme pro tuto pozici za důležité?

  • Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické, ale může být i v jiném oboru;
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Windows, MS Office – Outlook, Word, Excel);
  • občas budete komunikovat s našimi kolegy ze zahraničí, proto potřebujeme, abyste se v angličtině dokázal/a domluvit a porozumět jednoduchému textu;
  • ochotu komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;
  • zájem učit se novým věcem;
  • pečlivost, schopnost rychlé orientace v problému, samostatnost a spolehlivost;
  • základní znalost účetnictví je výhodou, ne podmínkou. Potřebné znalosti Vám rádi předáme :-)

Co vám nabízíme?

  • Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace;
  • nástupní plat v rozmezí 24 000,- Kč až 27 000,- Kč/měsíc podle Vašich předchozích zkušeností;
  • možnost školení a dalšího osobního rozvoje;
  • přátelské prostředí a vstřícné kolegy, kteří mají svou práci rádi;
  • pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub (pro děti od 2 let);
  • 25 dnů dovolené;
  • možnost občasné práce z domova.

V případě zájmu, prosím, zasílejte své životopisy a motivační dopisy prostřednictví tohoto formuláře:

Chci to zkusit! 

Těšíme se na Vaše reakce! :-)