Administrativní podpora pro fakturační oddělení

Člověk v tísni, o.p.s. hledá kolegu/yni na pozici Administrativní podpora pro fakturační oddělení.

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci a podporu lidských práv. Pomáháme v zahraničí i v České republice. Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpora pro fakturační oddělení. Vaším hlavním úkolem bude kontrola a evidence došlých tuzemských a zahraničních faktur.

Místo: Praha 2
Typ úvazku: plný
Nástup: ihned
Pracovní úvazek: na dobu určitou, s možností dalšího prodloužení
Co budete dělat?
  • Vaším úkolem bude kontrola formální správnosti došlých faktur - tuzemských a zahraničních - a jejich evidence ve schvalovacím a archivačním systému ELO.
  • Budete zadávat vnitřní předpisy k platbám za nájmy a služby.
  • Vaším úkolem bude získávání účetních dokladů k platbám uskutečněným platební kartou.
  • Součástí Vaší práce bude komunikace se spolupracovníky – poskytování poradenství v oblasti náležitostí faktur a daňových dokladů, včetně komunikace s dodavateli.
  • Na starosti budete mít také zadávání kontaktů a jejich evidence v účetním programu Navision.

Co všechno očekáváme?

  • Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické, ale může být i v jiném oboru.
  • Potřebujeme, abyste měl/a uživatelskou znalost práce na PC (Word, Outlook, Excel).
  • Občas budete komunikovat s našimi kolegy ze zahraničí, proto potřebujeme, abyste se v angličtině dokázal/a domluvit a porozumět jednoduchému textu.
  • Základní znalost účetnictví je výhodou, ale pokud budete ochotný/á se vše rychle naučit, obejdete se i bez toho.
  • Důležitá je schopnost komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace. Člověk při této práci musí být hodně pečlivý, ale zároveň rychlý.

Co za to nabízíme?

  • Budete mít nástupní plat v rozmezí 19 až 23. 000,- Kč/měsíc podle Vašich předchozích zkušeností.
  • Naše organizace je stabilní, ale zároveň hodně flexibilní. Prostředí, ve kterém byste pracoval/a, je neformální a otevřené.
  • Budete mít dobrý pocit, že děláte práci, která má smysl.
  • V našem týmu pracují fajn lidé, všichni si tykáme a vycházíme si vstříc.
  • Pro Vaše malé děti máme v budově vlastní dětský klub.
  • Budete mít možnost školení a dalšího osobního rozvoje.
  • Budete mít nárok na 25 dnů dovolené.

Pokud Vás tato nabídka zaujme, prosíme, abyste zaslal/a strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu kariera@clovekvtisni.cz, a to do 14.12.2018. Odpovíme Vám, jakmile pročteme všechny došlé životopisy. Předpokládáme, že to zvládneme do 3 týdnů od uvedeného data. Budeme se těšit na Vaši odpověď.