Administrativní podpora pro Fakturační oddělení

Člověk v tísni, o.p.s. hledá kolegu/yni na pozici Administrativní podpora pro Fakturační oddělení.

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci a podporu lidských práv. Pomáháme v zahraničí i v České republice. Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpora pro fakturační oddělení. Vaším hlavním úkolem bude kontrola a evidence došlých tuzemských a zahraničních faktur.

Místo práce: Praha 2
Typ úvazku: plný
Nástup: ideálně ihned, nebo dle dohody
Pracovní úvazek: na dobu určitou, s možností dalšího prodloužení

Jaká bude Vaše náplň práce? 

  • Vaším úkolem bude kontrola formální správnosti došlých faktur - tuzemských a zahraničních - a jejich evidence v účetním systému Navision a archivačním systému ELO; 
  • součástí Vaší práce bude komunikace s kolegy, kterým budete poskytovat poradenství v oblasti náležitostí faktur a daňových dokladů, včetně komunikace s dodavateli; 
  • na starosti budete mít zadávání kontaktů a jejich evidenci v účetním programu Navision; 
  • a budete plnit další administrativní úkoly. 

Co považujeme pro tuto pozici za důležité? 

  • Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické, ale může být i v jiném oboru; 
  • uživatelskou znalost práce na PC (Word, Outlook, Excel); 
  • základní znalost účetnictví je výhodou, ale pokud budete ochotný/á se vše rychle naučit, obejdete se i bez ní; 
  • občas budete komunikovat s našimi kolegy ze zahraničí, proto potřebujeme, abyste se v angličtině dokázal/a domluvit a porozumět jednoduchému textu; 
  • velmi dobrá znalost českého jazyka;
  • předpokládáme schopnost komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;  
  • pečlivost, ale zároveň rychlost, samostatnost a spolehlivost. 

Co Vám nabízíme? 

  • Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace;  
  • nástupní plat v rozmezí 22 000 Kč až 25 000 Kč měsíčně podle Vašich předchozích zkušeností; 
  • možnost školení a dalšího osobního rozvoje; 
  • přátelské prostředí a vstřícné kolegy, kteří mají svou práci rádi; 
  • pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub (pro děti od 2 let); 
  • nárok na 25 dnů dovolené. 


V případě zájmu, prosím, zasílejte své životopisy a motivační dopisy prostřednictvím tohoto formuláře:

Přihlásit se!

Pohovory začnou probíhat nejdříve v týdnu od 10.8.2020.

Těšíme se na Vaše reakce! 

Podobné pozice