Administrativní podpora pro Fakturační oddělení
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. hledá kolegu/yni na pozici Administrativní podpora pro Fakturační oddělení.
Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci a podporu lidských práv. Pomáháme v zahraničí i v České republice. Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpora pro fakturační oddělení. Vaším hlavním úkolem bude kontrola a evidence došlých tuzemských a zahraničních faktur.
Místo práce: Praha 2
Typ úvazku: plný
Nástup: ideálně ihned, nebo dle dohody
Pracovní úvazek: na dobu určitou, s možností dalšího prodloužení
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Vaším úkolem bude kontrola formální správnosti došlých faktur - tuzemských a zahraničních - a jejich evidence v účetním systému Navision a archivačním systému ELO;
- součástí Vaší práce bude komunikace s kolegy, kterým budete poskytovat poradenství v oblasti náležitostí faktur a daňových dokladů, včetně komunikace s dodavateli;
- na starosti budete mít zadávání kontaktů a jejich evidenci v účetním programu Navision;
- a budete plnit další administrativní úkoly.
Co považujeme pro tuto pozici za důležité?
- Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické, ale může být i v jiném oboru;
- uživatelskou znalost práce na PC (Word, Outlook, Excel);
- základní znalost účetnictví je výhodou, ale pokud budete ochotný/á se vše rychle naučit, obejdete se i bez ní;
- občas budete komunikovat s našimi kolegy ze zahraničí, proto potřebujeme, abyste se v angličtině dokázal/a domluvit a porozumět jednoduchému textu;
- velmi dobrá znalost českého jazyka;
- předpokládáme schopnost komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;
- pečlivost, ale zároveň rychlost, samostatnost a spolehlivost.
Co Vám nabízíme?
- Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace;
- nástupní plat v rozmezí 22 000 Kč až 25 000 Kč měsíčně podle Vašich předchozích zkušeností;
- možnost školení a dalšího osobního rozvoje;
- přátelské prostředí a vstřícné kolegy, kteří mají svou práci rádi;
- pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub (pro děti od 2 let);
- nárok na 25 dnů dovolené.
V případě zájmu, prosím, zasílejte své životopisy a motivační dopisy prostřednictvím tohoto formuláře:
Přihlásit se!
Pohovory začnou probíhat nejdříve v týdnu od 10.8.2020.
Těšíme se na Vaše reakce!