Administrativní pracovnice/pracovník do finančního oddělení

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv a vzdělávání. Pomáháme v zahraničí i České republice.
Do našeho finančního týmu na centrále v Praze hledáme aktuálně kolegu/yni, který/á bude zajišťovat administrativní podporu finančního oddělení.

Typ úvazku: částečný úvazek 0,8 (32h týdně)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Nástup: od října 2020 (případně dle domluvy)
Lokalita: Praha 2

JAKÁ BUDE VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

  • Evidence smluv;
  • vkládání a kontrola dat v archivačním systému;
  • třídění, skenování a fyzická archivace dokladů;
  • provozní agenda – podpora finančního týmu;
  • a další administrativní úkoly.

CO BYCHOM POTŘEBOVALI MY OD VÁS?

  • Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické zaměření;
  • uživatelskou znalost běžného kancelářského softwaru (Excel, Word, Outlook);
  • výbornou znalost českého jazyka;
  • komunikativní znalost angličtiny – slovem i písmem;
  • důležitá je také schopnost komunikovat s různými lidmi, jak v rámci účetního týmu, tak celé organizace, a při tom řešit pestré situace;
  • předpokládáme pečlivost, spolehlivost, proaktivitu a ochotu se učit nové věci.

A CO MŮŽETE ČEKAT VY OD NÁS?

  • Nástupní plat v rozmezí 16 000 – 19 200 Kč/měsíc (hrubého) při úvazku 0,8 podle Vašich předchozích zkušeností;
  • neformální otevřené prostředí a práci s lidmi, kteří mají svou práci rádi;
  • malé útulné kanceláře v centru Prahy (bez openspace), 5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru;
  • všichni zaměstnanci mají nárok na 25 dnů dovolené;
  • pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub (pro děti od 2 let).

Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem, ve kterém nám, prosím, napište, proč se hlásíte právě k nám.

Děkujeme Vám za zájem o tuto pozici, příjem přihlášek byl k 6.10.2020 uzavřen.