Administrativní pracovník/ice do finančního oddělení

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv a vzdělávání. Pomáháme v zahraničí i České republice.
Do našeho finančního týmu na centrále v Praze hledáme aktuálně kolegu/yni, který/á bude zajišťovat administrativní podporu finančního oddělení.

Typ úvazku: částečný úvazek (25 hodin týdně, tj. cca 0,6)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Nástup: od června 2021 (případně dle domluvy)
Lokalita: Praha 2

JAKÁ BUDE NÁPLŇ VAŠÍ PRÁCE?

  • Import bankovních výpisů; organizování došlých dat, jejich uložení, úprava a import do systému;
  • účtování bankovních výpisů; kontrola a zpracování položek bankovních výpisu, řešení návazných dokumentů, nejasností či problémů, určení příslušnosti položek, komunikování s ekonomy či účetními, účtování výpisů;
  • práce s daty, kontroly, analýzy; kontrola provedené práce, vyhledávání chyb a jejich náprava; podpora závěrkových prací, tvorba excelů, tvorba či úprava manuálů dle aktuálního vývoje;
  • další administrativní úkoly.

CO BYCHOM POTŘEBOVALI MY OD VÁS?

  • Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické/účetní zaměření;
  • praxe na obdobné pozici je výhodou, ale ne podmínkou;
  • uživatelskou znalost běžného kancelářského softwaru (Word, Outlook) a dobrou orientaci v digitálním prostředí (disky, vzdálená uložiště, vzdálená plocha);
  • dobrou znalost Excelu (práce s daty, kontingenční tabulky);
  • základní znalost angličtiny – slovem i písmem (může se na Vás někdo obrátit s prosbou o radu); dobrá znalost češtiny;
  • důležitá je také schopnost komunikovat s různými lidmi (jak v rámci účetního týmu, tak celé organizace) a flexibilně řešit pestré situace;
  • předpokládáme pečlivost, spolehlivost, proaktivitu a ochotu se učit nové věci.

A CO MŮŽETE ČEKAT VY OD NÁS?

  • Nástupní plat v rozmezí 21 000 – 24 000 Kč hrubého / měsíc při plném úvazku, dle Vašich předchozích zkušeností;
  • neformální otevřené prostředí, vstřícné kolegy, kteří mají svou práci rádi;
  • malé útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru); po zapracování možnost část úvazku pracovat z domova;
  • pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub - “školku” (děti od 2 let);
  • flexibilní pracovní dobu (důležitá je přítomnost v pondělí a pátek, zbytek týdenního úvazku je možné rozložit libovolně mezi další tři dni);
  • nárok na 25 dnů dovolené;
  • možnosti školení a dalšího osobního rozvoje.
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem prostřednictvím následujícího odkazu:

Chci to zkusit!

Pokusíme se vám odpovědět co nejdříve, počítejte ale prosím s vyjádřením do 2 týdnů od obdržení Vašich materiálů. Těšíme se na Vaši reakci!