Administrátor/ka a pokladní pro Ústí nad Labem a Chomutov

Administrátor/ka a pokladní pro Ústí nad Labem a Chomutov

Pomáháme lidem překonávat jejich obtížné životní situace, s kterými si neumí pomoci sami. Pracujeme jak s dětmi v předškolních klubech, tak se žáky a studenty v rámci služeb a programů Podpora vzdělávání, NZDM, Kariérní poradenství. Pracujeme i s dospělými v rámci Terénních programů, SAS, řešíme dluhy. Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se přidá k našemu týmu a bude pomáhat ostatním kolegyním a kolegům s administrativou a pokladnou v Ústí nad Labem a v Chomutově.


Co všechno od Vás očekáváme, že budete jako administrátor/ka a pokladní dělat?
 
  • Budete zodpovídat za zaznamenávání personálních záležitostí do elektronické databáze.
  • Budete zodpovídat za chod pokladny na pracovišti. Budete proplácet jednotlivé výdajové doklady, cestovní příkazy. Provádět jejich kontrolu. Budete komunikovat s ekonomkou přidělenou pracovišti.
  • Budete komunikovat s ředitelem pobočky a koordinátory při nákupech potřebného zboží.
  • Budete pracovat se systémem HRIS a komunikovat a spolupracovat s hlavním administrátorem, zejména v oblasti administrace personálního zabezpečení pracoviště.
  • Budete pracovat se systémem ELO a to zejména v oblasti zadávání a archivace projektů a při vkládání a schvalování smluv.
  • Budete komunikovat s IT podporou, při zajištění vybavení pracovníků pobočky i při zajištění poruch.
  • Budete zajišťovat příjem a odesílání pošty.
  • Budete zajišťovat správy nemovitostí.

Co požadujeme?
 
  • zájem o administrativní typ činnosti;
  • schopnost práce v týmu i samostatně;
  • odpovědnost, spolehlivost, iniciativnost při řešení úkolů;
  • dobré organizační a komunikační dovednosti, pečlivost
  • dobrou znalost práce na PC (zejména Excel, Word, Outlook)
  • trestní bezúhonnost

Co Vám můžeme nabídnout?
 
  • hrubá mzda 23.000 Kč
  • osobní ohodnocení 2.000,- Kč po skončení zkušební doby
  • smlouva na dobu určitou (běžně na jeden rok, s dalším prodloužením)
  • služební počítač – nejčastěji notebook, služební telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny volna navíc pro zaměstnance se zdravotním znevýhodněním
  • možnost 3 sickdays / rok
  • možnost home office
  • flexibilní pracovní doba dle domluvy
  • možnost napracovat si hodiny dle domluvy
  • možnost mimořádných odměn
  • teambuildingy
  • supervize týmová, individuální
  • možnost výběru odborného vzdělávání – 24 hodin / rok
  • studijní volno – 16 hodin / měsíc + individuálně dle dohody
  • proplácení očkování proti hepatitidě A a B
  • možnost účastnit se dalších aktivit pobočky (letní akce, festival Jeden svět, workshopy na školách)
  • MultiSport karta 
  • podpora od služebně starších kolegů a metodické řízení, čas na zaučení
  • zázemí zavedené neziskové organizace
  • právní konzultace ČvT 20 min. zdarma / rok 
  • dluhová poradna ČvT zdarma
  • O2 zaměstnanecký program pro příbuzné 
  • sleva na vybrané akce (divadla, koncerty, workshopy atd.)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na vit.kucera@clovekvtisni.cz. Vaše případné dotazy můžete zaslat e-mailem či se dotázat telefonicky na telefonním čísle 777 787 938. Další informace naleznete na našem WEBU nebo FB.

Nástup IHNED