Administrátor/ka a pokladní pro Ústí nad Labem
Tento inzerát je neaktivní.
Pomáháme lidem překonávat jejich obtížné životní situace, s kterými si neumí pomoci sami. Pracujeme jak s dětmi v předškolních klubech, tak se žáky a studenty v rámci služeb a programů Podpora vzdělávání, NZDM, Kariérní poradenství. Pracujeme i s dospělými v rámci Terénních programů, SAS, řešíme dluhy. Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se přidá k našemu týmu a bude pomáhat ostatním kolegyním a kolegům s administrativou a pokladnou v Ústí nad Labem.
Co všechno od Vás očekáváme, že budete jako administrátor/ka a pokladní dělat?
Co požadujeme?
Co Vám můžeme nabídnout?
NÁSTUP IHNED
Co všechno od Vás očekáváme, že budete jako administrátor/ka a pokladní dělat?
- Budete zodpovídat za zaznamenávání personálních záležitostí do elektronické databáze.
- Budete zodpovídat za chod pokladny na pracovišti. Budete proplácet jednotlivé výdajové doklady, cestovní příkazy. Provádět jejich kontrolu. Budete komunikovat s ekonomkou přidělenou pracovišti.
- Budete komunikovat s ředitelem pobočky a koordinátory při nákupech potřebného zboží.
- Budete pracovat se systémem HRIS a komunikovat a spolupracovat s hlavním administrátorem, zejména v oblasti administrace personálního zabezpečení pracoviště.
- Budete pracovat se systémem ELO a to zejména v oblasti zadávání a archivace projektů a při vkládání a schvalování smluv.
- Budete komunikovat s IT podporou, při zajištění vybavení pracovníků pobočky i při zajištění poruch.
- Budete zajišťovat příjem a odesílání pošty.
- Budete zajišťovat správy nemovitostí.
Co požadujeme?
- zájem o administrativní typ činnosti;
- schopnost práce v týmu i samostatně;
- odpovědnost, spolehlivost, iniciativnost při řešení úkolů;
- dobré organizační a komunikační dovednosti, pečlivost
- dobrou znalost práce na PC (zejména Excel, Word, Outlook)
- trestní bezúhonnost
Co Vám můžeme nabídnout?
- hrubá mzda 26.000 Kč
- osobní ohodnocení 2.500 Kč po skončení zkušební doby
- smlouva na dobu určitou (běžně na jeden rok, s dalším prodloužením)
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny volna navíc pro zaměstnance se zdravotním znevýhodněním
- možnost 3 sickdays / rok
- možnost home office
- flexibilní pracovní doba dle domluvy
- možnost napracovat si hodiny dle domluvy
- možnost mimořádných odměn
- teambuildingy
- supervize týmová, individuální
- možnost výběru odborného vzdělávání – 24 hodin / rok
- studijní volno
- proplácení očkování proti hepatitidě A a B
- možnost účastnit se dalších aktivit pobočky (letní akce, festival Jeden svět, workshopy na školách)
- MultiSport karta
- podpora od služebně starších kolegů a metodické řízení, čas na zaučení
- zázemí zavedené neziskové organizace
- právní konzultace ČvT zdarma
- dluhová poradna ČvT zdarma
- O2 zaměstnanecký program pro příbuzné
- sleva na vybrané akce (divadla, koncerty, workshopy atd.)
NÁSTUP IHNED