Asistent/ka koordinátora mise v Etiopii

Nástup: ihned
Místo působení: Praha 2
Typ úvazku: plný

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2017 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 21 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Náš obrat činí  více než 1,7 miliardy. Do našeho Afrického týmu v Praze hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka koordinátora mise (Support Desk Officer) pro Etiopskou misi.
Člověk v tísni působí v Etiopii od roku 2003. Dnes náš roční obrat činí 150 mil. Kč a zaměstnáváme 200 místních zaměstnanců. V Etiopii poskytujeme humanitární pomoc, vzdělávací programy, vedeme projekty se záměrem zlepšit životní prostředí a zdroje obživy pro místní. Velkým tématem je i přístup k pitné vodě, sanitaci a hospodaření s vodními zdroji.
Support Desk Officer (SDO) je ve spolupráci s manažery zahraničních misí (Desk Officers) partnerem mise v Praze, napomáhá jejímu fungování. Jeho/její role je primárně administrativní, podpůrná a kontrolní; v případě nepřítomnosti Desk Officers přebírá i většinu jejich ostatních zodpovědností. SDO je sice situován v Praze, ale práce vyžaduje i časté výjezdy do Etiopie. Pozice je vhodná pro juniory, ideálně absolventy VŠ.

Náplň práce:

  • podpora (administrativní i obsahová) a konzultace přípravy humanitárních a rozvojových projektů
  • kontrola projektové dokumentace, aby byla ve shodě s vnitřními pravidly organizace i pravidly donora, vyjednávání úprav
  • překlady, kontrola, kompletace a psaní reportů (interních i pro donory)
  • kontrola dodržování pravidel nákupu a smluv
  • pravidelná komunikace s misemi
  • archivace projektové dokumentace v elektronické podobě
  • aktualizace webových stránek a další mediální či fundraisingová podpora
  • spolu s Desk Officers plánování a příprava nových projektů
  • zastupování Desk Officers v jejich nepřítomnosti
  • pravidelné výjezdy do Etiopie (čtvrtletně)

Požadujeme:

  • ukončené VŠ vzdělání (ideálně se zaměřením na rozvojová studia) nebo student posledního ročníku
  • výbornou angličtinu, znalost dalších jazyků (portugalština/ francouzština / španělština) výhodou
  • zkušenost s projektovým managementem v neziskové sféře (psaní projektů) – ideálně z prostředí humanitární či rozvojové mise
  • výborné komunikační a organizační schopnosti

Nabízíme:

  • Zázemí největší české neziskové organizace
  • práci v mladém a dynamickém kolektivu
  • Různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem (možnosti pravidelně jezdit na misi v Etiopii)
  • zodpovědnou pozici a odpovídající finanční ohodnocení
  • Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Fair trade kávu od Mamacoffee
  • 25 dní placené dovolené + studijní volno
  • Možnost práce z domova, flexibilitu nejen pro studenty
  • Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme, jako je festival Jeden svět
  • Fajn kolegy a sympatického ředitele – přesvědč se sám/sama zde
Zaujala Tě tato pracovní pozice? Pošli nám prosím svůj životopis a motivační dopis v angličtině (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout) přes tento odpovědní formulář nejpozději do 16.12. 2018.