Asistent/ka logistiky v Humanitární a rozvojové sekci

Asistent/ka logistiky v Humanitární a rozvojové sekci

Člověk v tísni působí v Česku už od roku 1992 a je jedna z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě zaměřující se na humanitární a rozvojovou pomoc, lidská práva a sociální začlenění.

V roce 2020 jsme měli více než 1600 zaměstnanců pracující v Humanitární a rozvojové sekci ve 23 zemích světa (Asie, Afrika, Střední východ a Východní Evropa). Pražská centrála zabezpečuje servis a zázemí pro práci kolegů na zahraničních misích a hledá do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici Asistenta/Asistentky logistiky.

Nástup: leden 2022

Pracoviště: Praha

Úvazek: částečný/plný

 

Asistent/ka logistiky (provozního oddělení) - AL

AL řeší primárně provozní úkoly spojené s fungováním kanceláře Humanitární a rozvojové sekce centrále ČvT. Dále plní funkci spojky mezi Humanitární a rozvojovou sekcí a jinými sekcemi organizace (IT oddělení, finanční a účetní oddělení, centrální provozní oddělení, atd.). Jedná se o řešení standardních i nestandardních úkolů vzniklých v souvislosti s činností organizace, která působí po celém světě.

Přímý nadřízený: Manažer logistiky HQ oddělení Humanitární a rozvojové sekce

Jaké budou Vaše úkoly?

  • Office management;
  • řešení jednorázových i dlouhodobějších, převážně administrativních úkolů zadaných pracovníky centrály (zajištění překladů, tisků, víz, ověřování dokumentů, spolupráce s IT oddělením);
  • legalizace dokumentů pro zahraniční použití;
  • kompletní provozně-logistické zajištění nových zaměstnanců na centrále i na misích v koordinaci s relevantními pracovníky sekce (HR oddělení, regionální administrativní pracovníci, kolegové na misích) a externími institucemi (ambasády, pojišťovny, hotely);
  • spravování zásob skladu materiálu a IT majetku (promo materiály, výbava na výjezdy pracovníků, lékárny apod.);
  • spoluorganizace společných akcí ČvT, zajišťování cateringu;
  • spolupráce s centrálním provozním oddělením organizace.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte minimálně SŠ vzdělání;
  • rád/a zařizujete, máte velmi dobré organizační schopnosti a nevadí Vám administrativní úkoly;
  • umíte výborně česky a anglicky (mluvená i psaná forma), a jste schopná/ý v angličtině prezentovat před skupinou lidí, další jazyky výhodou;
  • nebojíte se IT techniky;
  • umíte se rychle zorientovat a zapojit do dynamického prostředí velké organizace, která má část svých zaměstnanců v zahraničí,
  • jste aktivní řidič/ka, nebojíte se řídit po Praze;
  • ve své práci jste spolehlivý/á a rychlý/á, jste iniciativní a umíte si hledat úkoly a jejich řešení sám/a;
  • bez problémů komunikuje s různými typy lidí, jste asertivní a zároveň ochotný/á vyjít vstříc požadavkům svých kolegů;
  • jste odolný/á vůči stresu, dokážete se přizpůsobovat změnám.

Co Vám nabízíme?

  • Poloviční až plný úvazek (20 – 40 h týdně);
  • nástupní plat 29 000 – 31 000 Kč hrubého při plném úvazku;
  • 25 dní dovolené, sick days;
  • získání pracovní zkušenosti v největší neziskové organizaci ve střední Evropě;
  • pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
  • Multisport kartu;
  • dětský klub (školka) pro předškolní děti zaměstnanců přímo v budově
  • možnost přiblížit se problematice humanitární a rozvojové pomoci,
  • možnost zúčastnit se zajímavých akcí, které pořádáme (např. mezinárodní filmový festival Jeden svět).

Jak se přihlásit?

Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět zasláním svého životopisu a krátkého motivačního dopisu přes tento přihlašovací formulář.

Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (www.peopleinneed.cz/policies).