Asistent/ka oddělení kvality rozvojových programů
Tento inzerát je neaktivní.
Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2017 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 22 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího týmu v Praze (s obratem více než 1,7 miliardy) hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici administrativní podpory. Více o naší pomoci se můžete dočíst na našich webových stránkách. Podívejte se také, co o práci pro Člověka v tísni říkají naši kolegové z misí.
Nástup: březen, nejpozději duben 2019, smlouva na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení
Místo působení: Praha 2
Vaše role
Stanete se součástí 22 členného týmu Knowledge and Learning (KLD) složeného ze zkušených poradců z České republiky i zahraničí specializujících se na sektory (zemědělství, vzdělávání, , klimatické změny a jiné), v rámci kterých ČvT realizuje své programy, a podporujících celkovou kvalitu naší práce.
Jako asistent/ka tohoto týmu budete pravou rukou vedoucí KLD oddělení i poradců, budete jim pomáhat s administrativou spojenou s jejich činností (výjezdy na mise), budete úzce zapojen do vytváření manuálů, webinářů apod. Zároveň budete více zapojen/a do procesu podávání grantových žádostí, v rámci kterého budete sledovat nové příležitosti, analyzovat je a následně pomáhat kolegům v jejich řádném podání.
Pro tuto pozici považujeme za důležité:
- Zkušenost na administrativní pozici ideálně z prostředí neziskového sektoru
- Zkušenost s podáváním grantových žádostí výhodou
- Výbornou znalost angličtiny (B2 a výš)
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Samostatnost, spolehlivost a schopnost dokončovat úkoly v dané kvalitě a čase
- Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně
- Schopnost prioritizovat a souběžně řešit různorodá zadání
- Předchozí zkušenost s organizováním školení a meetingů velkou výhodou
- Výborná znalost nástrojů Microsoft (zejména Excel)
Co Vám nabízíme:
- Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
- Práce v mezinárodním týmu
- Nástupní plat podle standartní platové tabulky
- Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
- Dog friendly office
- Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (např. Festival Jeden Svět)
- 25 dní placené dovolené
- Možnost home office, možnost flexibilnější pracovní doby
- Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis v angličtině vyplněním následujícího přihlašovacího formuláře (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout).