Desk Trainee for Ethiopia

Desk Trainee for Ethiopia

Tento inzerát je neaktivní.

Nástup: březen 2022

Místo působení: kancelář Člověka v tísni na Praze 2

Úvazek: maximálně 20h/týden po dobu 6 měsíců (s případným následným výjezdem na misi na 6-12 měsíců dle dohody)

Plat: 120 Kč/hodina, formou DPP

 

Člověk v tísni působí v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V současnosti pro naši Humanitární a rozvojovou sekci pracuje více než 1300 zaměstnanců ve 22 zemích v Asii, Africe, na Blízkém východě a ve východní Evropě. A právě teď hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v Praze na pozici Desk Trainee se zaměřením na misi v Etiopii.

 

Jaká je úloha Desk Trainee pro Etiopii v Člověku v tísni?

Desk trainee (DT) by měl/a být student/ka magisterského studia nebo absolvent/ka s velkou chutí učit se, který/á plánuje pracovat v humanitárním a rozvojovém sektoru.

DT je ve spolupráci s koordinátorem mise v Etiopii (Country Programme Coordinator - CPC) a supervizory pro kvalitu a rozvoj programů (Programme Quality and Development Supervisors), partnery mise na ústředí v Praze, odkud napomáhá jejímu fungování. Role je primárně administrativní, podpůrná a kontrolní. Komunikuje jak s týmem v Praze, tak přímo s misí, je zapojen/á do projektových příprav reportingu, administrativy a jiných aktivit spojených s koordinací mise. Intenzivně pracuje na svém vzdělávání a budování soft a hard skills.

Po úspěšném absolvování stáže na centrále v Praze je vítaný přechod na misi (pokud k přesunu existuje na misích prostor), aby nabral/a zkušenosti také ze zahraničí. Působení DT na centrále v Praze i na misi je postaveno tak, aby nabral/a dostatek zkušeností pro budoucí uplatnění v rozvojovém a/nebo humanitárním sektoru jak v Člověku v Tísni, tak v jiných organizacích. Absolvování stáže není sice zárukou budoucího hlavního pracovního poměru, ale je skvělým startem.

 

Co je náplní práce Desk Trainee?

  • Pravidelná komunikace a spolupráce s misí a jejich podpora v oblasti administrativy, HR či komunikace.
  • Archivace projektové dokumentace v elektronické podobě.
  • Podpora CPC při přípravě projektů a jejich reportování (jak českým a zahraničním donorům, tak pro interní potřeby organizace). To obnáší překlady, vypracovávání či kontrolu částí dokumentů a podpora kompletace projektového balíčku tak, aby v něm nic nechybělo.
  • Podpora při kontrole vedení projektové dokumentace, jejího souladu s vnitřními pravidly organizace i pravidly donora.
  • Aktualizace webových stránek a spolupráce s mediálním a fundraisingovým oddělením.
  • Podpora CPC a PQDS v dalších úkonech administrativního charakteru dle potřeby mise
  • Podpora administrátora pro Afriku v oblasti logistiky spojené s výjezdy cest kolegů na misi (víza, letenky, apod.)

 

Jak si Vás představujeme?

  • Máte VŠ vzdělání nebo jste studentem/studentkou VŠ, ideálně v posledním ročníku se zaměřením na rozvojová, humanitární studia (nebo příbuzných oborů).
  • Máte zkušenost z neziskového sektoru.
  • Umíte dobře anglicky – minimálně B2, protože komunikace s kolegy v Etiopii a všechny interní dokumenty jsou v angličtině. i česky (kvůli komunikaci s českými donory)
  • Máte výborné komunikační a organizační schopnosti.
  • Jste spolehlivý/á, pečlivý/á, flexibilní a přistupujete pozitivně k novým výzvám.
  • Máte chuť se dále vzdělávat a rozvíjet.
  • Umíte si samostatně organizovat svoji práci, ale také spolupracovat v týmu.

 

Co Vám nabízíme?

  • Různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem, která má smysl a viditelné výsledky.
  • Případnou možnost výjezdu na misi jako součást rozvoje v sektoru (v rámci kapacit aktuálních misí).
  • Pracovní notebook, který je možné využívat i pro osobní účely.
  • Práci s inspirativními lidmi, v příjemném prostředí největší české neziskové organizace.
  • Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dresscodu, kde si všichni tykáme.
  • Relativně pružnou pracovní dobu s možností občasné práce z domova.
  • Fair-trade kávu od Mamacoffee v kancelářích v centru Prahy.
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (festival Jeden svět a další).
  • Osobní a profesní rozvoj, získání zkušeností s projekty a orientace v humanitárních a rozvojových aktivitách Člověka v tísni. · V rozvoji Vás podpoří mentor/ka, který/á Vám pomůže v oblasti kulturní sensitivity, stress managementu, efektivní komunikace a jiných oblastech dle potřeb pozice.
  • Dostanete podrobnou interpretaci Hoganovy psychometriky, která Vám pomůže porozumět svým silným a rozvojovým stránkám osobnosti v kontextu práce v sektoru.
  • Budete mít možnost absolvovat osmidenní intenzivní školení pro humanitární a rozvojové pracovníky.
  • Dostanete přístup k interním e-learningům a webinářům.
  • Hard a soft skills tréninky (project cycle management, project design, reporting, financial management, a jiné.)

 

Jak se přihlásit?

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis v angličtině přes tento přihlašovací formulář (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout).

Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (www.peopleinneed.cz/policies).


Apply for this job