Ekonom/ka provozu a správce/kyně majetku

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a osvětu i sociální práci v ČR.

Do týmu naší pražské centrály hledáme kolegu/kolegyni, který/á se bude umět pohybovat mezi ekonomickou a provozní agendou, který/á v sobě spojuje invenci, orientaci na detailanalytické myšlení, schopnost nadhledu a chápání souvislostí. Hlavní ekonomické a provozní agendy spolu do jisté míry souvisejí a zahrnují v sobě kombinaci operativních činností, podíl na vytváření systémů a implementaci změn.

Úvazek: plný 
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: co nejdříve (nejpozději v září 2020)

Jaká náplň práce Vás čeká?

Hlavní ekonomické agendy (úvazek 0,4)

  • Tvorba a kontrola čerpání rozpočtu centrály organizace;
  • podílení se na vytváření nové struktury centrálního rozpočtu;
  • schvalování účetních dokladů a smluv spadajících pod centrálu;
  • ekonomická správa doplňkových činností organizace (kavárna Langhans, nemovitosti);
  • příprava sestav a předpisů pro rozúčtování hromadných dokladů mezi jednotlivé sekce organizace (různé typy pojištění, tiskárny apod.);
  • spolupráce s účetním oddělením, příprava sestav za celou organizaci pro donátory (vypořádání se státním rozpočtem a rozpad výnosů);
  • vytváření podkladů (sestav, rozpočtů) pro rozhodování managementu.

Hlavní provozní agendy (úvazek 0,6)

  • Administrace vybraných výběrových řízení a realizace jejich výsledků (z provozně-ekonomického hlediska);
  • implementace doporučení vyplývající ze zpráv interního auditora;
  • podíl na vytváření centrálních pokynů, manuálů a směrnic provozního oddělení;
  • spolupráce na řízení evidence a inventarizace majetku v organizaci;
  • vedení evidence vnitřních řídících dokumentů (směrnic, manuálů, nařízení,…);
  • vedení příslušných interních školení.

Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?

  • VŠ vzdělání ekonomického/účetního zaměření (eventuálně SŠ s dostatečnou praxí v oboru);
  • orientace na detail, analytické myšlení, schopnost nadhledu a chápání souvislostí;
  • alespoň tři roky relevantních profesních zkušeností;
  • proaktivní přístup a umění navázat příjemnou a funkční spolupráci s kolegy napříč organizací;
  • zkušenost se psaním manuálů a návodů výhodou;
  • znalost MS Office (kontingenční tabulky se vám budou hodit);
  • základní orientace v účetnictví;
  • velmi dobrá úroveň psaného a mluveného projevu v angličtině (na centrále máme cizince, se kterými budete komunikovat);
  • základní povědomí o veřejných zakázkách a tématu GDPR výhodou;
  • chuť učit se novým věcem (čekají na vás interní systémy ČvT).

Co nabízíme my Vám?

  • Stabilní zázemí jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě;
  • zajímavou, smysluplnou a odpovědnou práci;
  • přátelský a zároveň profesionální tým;
  • podporu dalšího odborného i jazykového vzdělávání,
  • flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova;
  • kancelář v centru Prahy (5 min od I. P. Pavlova či nám. Míru); 
  • dětský klub (pro předškolní děti zaměstnanců) přímo v místě pracoviště;
  • nástupní plat 32.000 až 35.000 Kč hrubého měsíčně, dle Vašich zkušeností;
  • 5 týdnů placené dovolené.

Zaujala Vás tato pozice? Pak nám pošlete svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:

Přihlásit se!

Těšíme se na Vaše reakce! :-)

Podobné pozice