HR GENERALIST(K)A

HR GENERALIST(K)A

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a osvětu i sociální práci v ČR.
Pro naši pražskou centrálu hledáme novou posilu na pozici HR generalist(k)y.

Jsme empatický, lidský a svobodně smýšlející tým, který se stará o zaměstnance podpůrných sekcí organizace (IT, finance, provoz, mediální, fundraising atd.) a zaměstnance vzdělávacích a osvětových programů (Centrum pro lidská práva a demokracii, JSNS a festival Jeden svět). Hodnoty organizace se odráží i v přístupu k našim kolegům a uchazečům. Všichni jsme profesionální, nápomocní, vítáme nové nápady a nezkazíme žádnou legraci.

Hledáme nejen schopného/ou HR generalistu/ku, ale také sympatického, komunikativního člověka, který doplní náš tříčlenný tým. Kromě náboru nových zaměstnanců může mít spoluzodpovědnost za některé HR procesy, integraci HR informačního systému nebo propagaci pozic.

Lokalita: Praha 2 (I.P. Pavlova)
Nástup: dle domluvy
Úvazek: 0,7-1,0
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou

Co bude náplní Vaší práce?

  • Nábor nových zaměstnanců (inzerce pozic, komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, spolupráce s hiring manažery, aktivní oslovování uchazečů, získávání referencí);
  • onboarding, adaptace, offboarding včetně výstupních pohovorů;
  • komunikace se mzdovým a provozním oddělením.

Dále, dle zkušeností a zájmů, můžete mít na starosti některé z následujících činností našeho HR oddělení:

  • reprezentace Centrálního HR v implementačním týmu nového HR informačního systému;
  • průzkum spokojenosti zaměstnanců;
  • rozvoj a vzdělávání zaměstnanců;
  • psychodiagnostika uchazečů;
  • hodnotící procesy, oceňování a odměňování (vč. problematiky benefitů);
  • podpora vedoucích sekcí v HR otázkách, navigace v HR směrnicích a nástrojích;
  • aktivity podporující budování značky zaměstnavatele (včetně analýz sledovanosti inzerátů).

 Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku?

  • Rád/a komunikuje s lidmi na denní bázi;
  • pracoval/a alespoň 2 roky na pozici HR Generalist(k)a / HR Business Partner(ka) a nebo 5 let na jakékoli HR pozici;
  • pohovory ovládá levou zadní a baví ho/ji to;
  • má zkušenost s HR informačním a náborovým systémem (Success Factors, Workable výhodou)
  • je empatický/á k uchazečům a umí se vcítit do potřeb manažerů v organizaci;
  • umí pracovat samostatně a dokáže prosadit své názory;
  • má tvůrčí a pozitivní přístup k řešení problémů;
  • umí anglicky na velmi pokročilé úrovni (je schopen/na vést pohovory a poskytovat poradenství v angličtině)
  • ovládá český jazyk na výborné úrovni, je gramaticky zdatný/á.

Co můžeme nabídnout my Vám?

  • Pestrou a smysluplnou práci v jedné z největších neziskových organizací v ČR, ve které se můžete učit od profesionálů;
  • setkávání s inspirativními lidmi, ať už kolegy či kandidáty;
  • prostor pro nové nápady v rámci zlepšování a zefektivňování celkové péče o naše zaměstnance;
  • flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (2 dny v týdnu);
  • dětský klub (školka) pro předškolní děti zaměstnanců přímo v budově;
  • možnost vzít svého čtyřnohého mazlíčka do práce;
  • neformální a útulné kanceláře v centru Prahy (5 minut z I.P.Pavlova/Nám. Míru);
  • nástupní plat 35 000 Kč - 38 000 Kč hrubého měsíčně při plném úvazku;
  • nárok na 25 dnů dovolené.
Pokud Vás pozice zaujala a rád/a byste rozšířil/a náš tým, prosím přihlaste se prostřednictvím následujícího odkazu: 

Chci to zkusit! 

Těšíme se na Vás!

Poslechněte si, jak vidí práci v Centrálním HR naše kolegyně Tereza. :-)