HR generalist(k)a pro centrálu, vzdělávací a lidskoprávní sekce - 0,7-1,0
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a osvětu i sociální práci v ČR.
Jsme empatický, lidský a svobodně smýšlející tým, který se stará o zaměstnance podpůrných sekcí organizace (IT, finance, provoz, mediální, fundraising atd.) a zaměstnance vzdělávacích a osvětových programů (Centrum pro lidská práva a demokracii, JSNS a festival Jeden svět). Hodnoty organizace se odráží i v přístupu k našim kolegům a uchazečům. Pro naši pražskou centrálu hledáme novou posilu na pozici HR generalist/ky, který/á kromě náboru nových zaměstnanců může mít spoluzodpovědnost za některé HR procesy, integraci HR informačního systému nebo propagaci pozic.
Lokalita: Praha 2 (I.P. Pavlova/Náměstí míru)
Nástup: dle domluvy
Úvazek: 0,7-1,0
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Co bude náplní Vaší práce?
- Nábor nových zaměstnanců (inzerce pozic, komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, spolupráce s hiring manažery, aktivní oslovování uchazečů, získávání referencí);
- koordinace onboardingu, adaptace, offboardingu včetně výstupních pohovorů;
- práce s informačními systémy (Success factors, Workable, ELO);
- komunikace se mzdovým a provozním oddělením;
- podpora vedoucích oddělení v HR otázkách, navigace v HR směrnicích a nástrojích;
- spoluúčast na tvorbě směrnic a realizaci některých HR projektů;
- proaktivní přístup a nové nápady jsou vítány.
Dále, dle zkušeností a zájmů, můžete mít na starosti některé z následujících činností našeho HR oddělení:
- Průzkum spokojenosti zaměstnanců;
- psychodiagnostika uchazečů;
- rozvoj a vzdělávání zaměstnanců;
- hodnotící procesy, oceňování a odměňování (vč. problematiky benefitů);
- aktivity spojené s HR marketingem a budování employer brandu;
- reprezentace Centrálního HR v implementačním týmu nového HR informačního systému.
Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku?
- Pohovory a administrativu spojenou s výběrovými řízeními zvládá levou zadní a baví ho/ji to;
- pracoval/a alespoň 3 roky na jakékoli HR pozici;
- zkušenosti s prací v HR systémech jsou velkou výhodou, ale důležitější je mít chuť se věci učit;
- rád/a komunikuje s lidmi na denní bázi;
- je empatický/á k uchazečům a umí se vcítit do potřeb manažerů v organizaci;
- znalost Microsoft aplikací (zejména Outlook, případně Sharepoint a Teams);
- umí anglicky na velmi pokročilé úrovni (je schopen/na vést pohovory a poskytovat poradenství v angličtině);
- ovládá český jazyk na výborné úrovni, je gramaticky zdatný/á.
Co můžeme nabídnout my Vám?
- Pestrou a smysluplnou práci v jedné z největších neziskových organizací v ČR, ve které se můžete učit od profesionálů;
- setkávání s inspirativními lidmi, ať už kolegy či kandidáty;
- flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (2 dny v týdnu);
- dětský klub (školka) pro předškolní děti zaměstnanců přímo v budově;
- možnost vzít svého čtyřnohého mazlíčka do práce;
- neformální a útulné kanceláře v centru Prahy (5 minut z I.P.Pavlova/Nám. Míru);
- nástupní plat 35 000 Kč - 39 000 Kč hrubého měsíčně při plném úvazku (dle zkušeností);
- sick days;
- 25 dnů dovolené.
Zaujala Vás tato pozice a chcete se přidat do našeho týmu? Pak nám pošlete svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:
Chci to zkusit!
Těšíme se na vaše reakce!
Poslechněte si, jak o personalistice v Člověku v tísni a smyslu v práci mluví Pavla Kluzáková, vedoucí centrálního HR :-)