INTERNÍ AUDITOR/KA (CHIEF AUDIT EXECUTIVE)

Baví Vás věci zkoumat a vylepšovat? Dokážete se rychle orientovat v různých procesech a hledat nová řešení? Chcete spolu s Člověkem v tísni, o.p.s. usilovat o otevřenou, informovanou, angažovanou a zodpovědnou společnost? Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Interní auditor/ka. Jedná se o pozici samostatně spolupracující přímo s vedením organizace, která přináší systematický metodický přístup k hodnocení a zlepšování účinnosti řízení rizik, řídících a kontrolních procesů.

Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: ihned
Typ úvazku: plný
Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Co bude náplní Vaší práce?

  • Správa vnitřního kontrolního systému – koordinace s dalšími kontrolními funkcemi (compliance, řízení rizik);
  • plánování interních auditů dle vyhodnocených rizik a účelnosti pro organizaci;
  • realizace vnitřních auditů, identifikace kontrolních/procesních nedostatků a návrh nápravných opatření;
  • prezentace výsledků managementu, poskytování různé úrovně detailu, podle potřeb odpovědných osob;
  • sestavování závěrečných auditních zpráv pro vedení organizace v českém i anglickém jazyce;
  • monitorování plnění nápravných opatření z vnitřních auditů a kontrol;
  • sdílení výsledků auditní činnosti s dozorčí a správní radou organizace;
  • vedení kolegyně (půlúvazek).

Jaké požadavky by měl/a splňovat vhodný/á kandidát/ka?

  • Vzdělání odpovídajícího směru nebo relevantní pracovní zkušenosti;
  • alespoň roční praxi v interním auditu, správě interních procesů, kontrolingu a/nebo pracovní zkušenost z rozvojové země;
  • znalost českého jazyka a českého právního a daňového prostředí;
  • výborná znalost anglického jazyka;
  • rychlá orientace v neznámé problematice a efektivní získávání informací z různých zdrojů;
  • základní orientace v podvojném účetnictví;
  • schopnost spolupráce s osobami na různých úrovních řízení, včetně Top Managementu;
  • samostatnost, proaktivita, analytické myšlení;
  • cit pro celek i pro detail;
  • prezentační dovednosti a schopnost shrnout komplexní informace;
  • ochota vycestovat 2x ročně na 3 až 4týdenní misi v rozvojových zemích.

Co nabízíme my Vám?

  • Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
  • možnost potkávat kolegy a kolegyně napříč celou organizací;
  • získání zkušeností s administrací projektů od největších evropských i světových donorů;
  • samostatnou, smysluplnou a zajímavou práci;
  • občasné výjezdy na mise Člověka v tísni;
  • zaškolení přímo v organizaci;
  • možnost profesního a osobního rozvoje
  • prostředí přátelské k dětem (školka) i psům;
  • služební telefon;
  • 25 dnů dovolené;
  • nástupní plat v rozmezí 38 – 40.000,- Kč hrubého / měsíc.

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím následujícího odkazu:

Chci to zkusit!

Těšíme se na vaše reakce.