IT Support pro férového zaměstnavatele roku 2020

Naše práce má smysl, má dopad, je vidět a baví nás. Díky našim zaměstnancům, kteří jsou toho důkazem, jsme obdrželi první místo v žebříčku Férový zaměstnavatel roku 2020.

Zaměstnanci nejvíce oceňují nejen smysluplnou práci, ale také přátelský kolektiv, flexibilní pracovní dobu a důvěryhodný a podporující přístup nadřízených. Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace. Spolupráce probíhá na profesionální úrovni, kdy každý ví, co má dělat, a nebojí se při tom podat pomocnou ruku ostatním.

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci. IT oddělení je dvanáctičlenný tým, který zajišťuje IT služby pro kolegy a kolegyně pracující na misích v zahraničí, v regionech a na naší centrále. Do našeho rozšiřujícího se týmu v rámci pražské centrály hledáme posilu na pozici IT Support.

Zajímáš se o počítače, sítě, cloud, prostě IT? Baví tě propojovat znalosti z IT a chtěl bys pomáhat lidem, ať už v ČR nebo ve světe? Přidej se k nám!

Úvazek: 0,5 - 1,0
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou (v případě Tvé preference je možná i doba určitá, minimálně ale na 6 měsíců)
Nástup: dle dohody
Mzda: 32 000 - 42 000 Kč hrubého měsíčně (dle zkušeností kandidáta)

Foreigners with a permanent residence permit in the Czech Republic can also apply. 

Co bys u nás mohl/a dělat?

  • Pomáhat a radit zaměstnancům Člověka v tísni s technickými záležitostmi;
  • komunikovat v angličtině s lokálními IT pracovníky ve 20 zemích, kde působíme, a na dálku je podporovat je v jejich práci;
  • školit uživatele a kolegy v cizině v používání nových technologií;
  • automatizovat a optimalizovat IT procesy;
  • konfigurovat telefony, počítače, routery a další zařízení.

Požadavky, ze kterých nemůžeme slevit: 

  • Zájem o IT obor, ochota se dál učit;
  • příjemné vystupování a chuť trpělivě pomáhat;
  • pokročilá znalost Windows a Office;
  • mírně pokročilá znalost počítačových sítí, virtualizace a Windows serverů;
  • nastavení síťových tiskáren, skenerů, routerů;
  • angličtina na dobré úrovni psanou i mluvenou formou;
  • samostatnost, spolehlivost, iniciativnost.

Navíc oceníme: 

  • znalost základů:
    • Microsoft Office 365 (Teams, SharePoint,…);
    • programování v PowerShellu;
    • ESET antiviru a jeho administrace;
  • orientace v prostředí Atlassianu (Jira, Confluence).

Co můžeme nabídnout: 

  • Homeoffice až 4 dny v týdnu (pozice je vhodná i pro mimopražské); 

  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy; 

  • podporu od kolegů v oblastech, ve kterých zatím nemáš zkušenosti; 

  • možnost rozvíjet svůj odborný potenciál ve vybrané oblasti; 

  • partu fajn motivovaných kolegů, možná tu najdeš přátele na celý život; 

  • možnost přímo se podílet na práci našich misí po celém světě (pomáhat jim pomáhat), příp. některou z nich navštívit; 

  • získat praxi s provozem rozmanité IT infrastruktury; 

  • finanční ohodnocení v rozmezí 32 000 Kč – 42 000 Kč hrubého dle zkušeností kandidáta.


Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám prosím svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto odkazu: 

Chci to zkusit!

Budeme Tě kontaktovat nejpozději do 14 dní od zaslání přihlášky.  

Těšíme se na tvoji reakci! 

 

A kdo na tebe čeká v týmu? 😊