Junior Administrative Officer - Blízký Východ

Junior Administrative Officer - Blízký Východ

Tento inzerát je neaktivní.

Typ pozice: plný úvazek

Nástup: co nejdříve nebo dle dohody

Smlouva: Dobrovolnická, na 6 měsíců s možností prodloužení

Místo působení: Erbíl, Irák

Vaše role:

Stanete se součástí regionálního týmu Blízkého východu Humanitární a rozvojové sekce s místem působení v Erbílu, Iráku. Budete přímo v kontaktu s kolegy na misi, kteří se nachází jak v Iráku, tak i v Sýrii, Libanonu nebo Turecku. Čeká vás úzká spolupráce s HR oddělením, IT oddělením a oddělením logistiky. Vašim hlavním úkolem bude personální a logistická podpora zaměstnanců vyjíždějících na mise, kontroly mzdových podkladů (dovolené, měsíční faktury apod.), zajišťování víz, letenek, ubytování a koordinace cest zahraničních kolegů. Administrativní podpora našich zahraničních programů dále zahrnuje přípravu a ověřování plných mocí, zajišťování podpisů a komunikaci s veřejnými orgány (úřady, ambasády). Budete se také podílet na aktualizaci interních databází a archivů a přípravě dokumentů při auditech. V tom všem Vám bude pomáhat tým místních kolegů a náš zkušený regionální asistent, který bude zajišťovat přípravu podkladů, překlady apod.

Hledáme někoho, koho baví podpůrné a koordinační úkoly. Pozice je vhodná pro samostatné a pečlivé kandidáty s kladným vztahem k administrativě, kteří zároveň rádi komunikují a nezaleknou se dynamické povahy práce, která vyžaduje vysokou flexibilitu.

Pro tuto pozici jsou důležité:

  • Zkušenost s administrativní pozicí (výhodou je i zkušenost s administrací v oblastech HR, logistika, Customer service)
  • Výbornou znalost angličtiny a češtiny
  • Zkušenosti s prací v mezinárodním kolektivu jsou výhodou
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
  • Samostatnost, spolehlivost a schopnost dokončovat úkoly v dané kvalitě a čase
  • Pečlivost
  • Schopnost samostatně si organizovat svoji práci, prioritizovat jednotlivé úkoly a souběžně řešit rozdílná zadání
  • Schopnost flexibilně řešit nově nastalé situace
  • Znalost nástrojů Microsoft Office

Co Vám nabízíme:

  • Zkušenost práce na naší největší misi V Sýrii a Iráku
  • Práce v mezinárodním týmu
  • Diety během pobytu v Erbílu ve výši 40 EUR na den (cca. 31 000 CZK měsíčně, nedaní se)
  • Sdílené ubytování (samostatná místnost ve sdíleném bytu)
  • Příležitost ke vzdělávání a k rozvoji (např. kurz arabského jazyku)
  • Účast na VEPT (Violent Environment Preparedness Training) školení
  • ČvT pokryje leteckou cestu do Erbílu a zpáteční cestu domů
  • Pokrytí letenky domů každý kvartál
  • Cestovní pojištění a zdravotní helpdesk 24/7
  • 25 dní placené dovolené za rok
  • Pracovní laptop a mobilní telefon
  • Možnost občasného home office, flexibilní pracovní doba
  • Skvělý mezinárodní kolektiv a přátelská pracovní atmosféra

Život v Erbílu:

Erbíl jako hlavní město Kurdistánu nabízí spoustu možností k běžným aktivitám, sportovnímu, kulturnímu a rekreačnímu vyžití. 

Bydlí se zde ve sdílených bytech se 3 samostatnými pokoji. Všechny byty se nachází v bezprostřední blízkosti, a tak je možné se potkávat s ostatními mezinárodními kolegy i mimo pracovní dobu. Kancelář máme v docházkové vzdálenosti od ubytování.

Dopravu zajišťují naši řidiči, kteří jsou k dispozici po celý den, a lze také využít online aplikaci pro přepravu cestujících.

Jak se přihlásit:

Zaujala vás tato pozice? Skvělé! Dejte nám o sobě vědět zasláním svého životopisu a krátkého motivačního dopisu v anglickém jazyce přes tento přihlašovací formulář nejpozději do 3. března do 17 hodin

Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (www.peopleinneed.cz/policies).