Koordinátor/ka sociálních služeb v Hranicích

Koordinátor/ka sociálních služeb v Hranicích

Člověk v tísni je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Pomáháme v zahraničí, ale velkou část naší energie věnujeme práci v České republice, kde mimo jiné poskytujeme sociální služby.

Do našeho týmu v Hranicích hledáme vedoucího pracovníka, který s chutí povede tým lidí, nezalekne se papírů a zodpovědně přistupuje ke svěřeným úkolům.



Měl by mít všechny ty superschopnosti, jako  komunikativnost, flexibilitu, systematičnost, samostatnost, schopnost spolupracovat nejen v týmu, ale i s ostatními organizacemi či úřady a ví, co znamenají slova jako Word, Excel, či Outlook.

Pro zájemce o zaměstnání z Olomouce na celý úvazek nabízíme možnost pracovat dva dny z týdne v Olomouci a tři dny z týdne v Hranicích. Je potřeba mít ochotu cestovat!  


Co je náplní práce koordinátora/koordinátorky?

  • personálně a metodicky vede tým pracovníků/pracovnic v přímé klientské práci (služby terénní programy a dluhové poradenství, sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi)
  • dohlíží na dodržování náplně práce a standardů kvality a metodik služeb
  • podílí se na výběru nových pracovníků v přímé práci
  • poskytuje pracovníkům pravidelnou zpětnou vazbu a plánuje s pracovníky jejich další profesionální rozvoj
  • vykonává další činnosti související s administrativním zajištěním a rozvojem služeb
  • Komunikuje s představiteli státní správy a samosprávy v dané lokalitě


Požadujeme:

  • VŠ, VOŠ v oboru sociální práce a v dalších oborech v souladu s §110 zákona č. 108/2006Sb. 
  • Trestní bezúhonnost 
  • Ochotu cestovat (Olomouc, Praha) 
  • Základní orientace v projektovém řízení výhodou

Nabízíme:
 
  • Pro pozici kordinátora/koordinátorky úvazek ve výši 0,5
  • Možnost navýšení úvazku do 1,0 (další administrativní agenda pro olomouckou pobočku Člověka v tísni)
  • Nástup od října 2022 nebo dohodou
  • Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
  • Osobní zájem o každého pracovníka 
  • Práci v profesionálním a přátelském kolektivu 
  • Rozvoj formou manažerského vzdělávání, supervize
  • Spolupráce s dalšími vedoucími pracovníky na pobočce 
  • Možnost samostatného plánování pracovního dne
  • Homeoffice, zdravotní volno a studijní volno, 5 týdnů dovolené
  • Služební notebook
  • Služební telefon s datovým tarifem
  • Multisport kartu
  • Tísní organizované kurzy a vzdělávání  
  • Zlevněná divadla, koncerty 
  • Právní konzultace – 20 min. zdarma/rok 
  • T-mobile zaměstnanecký program pro příbuzné 
  • Nástupní plat 32.000,- Kč při plném úvazku s navýšením o osobní ohodnocení po zapracování 



PŘIHLÁŠKA K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ:

Životopis a motivační dopis zašlete na emailovou adresu jana.zbozinkova@clovekvtisni.cz. Příjem uchazečů bude ukončen 2. 10. 2022.