Mediální koordinátor/ka Programů sociální integrace

Mediální koordinátor/ka Programů sociální integrace

Tento inzerát je neaktivní.

Úvazek: plný
Místo výkonu práce: Praha
Nástup: únor, březen 2022 (nebo dle domluvy)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou

Člověk v tísni, o.p.s. (ČvT) vypisuje výběrové řízení na místo Mediální/ho koordinátora/ky působící/ho v rámci Programů sociální integrace Člověka v tísni.

Programy sociální integrace jsou druhou největší sekcí v rámci Člověka v tísni. V České republice nabízíme široké spektrum služeb lidem, kteří se ocitli ve složité sociální situaci a kteří si nejsou schopni poradit vlastními silami. Velkou část energie věnujeme dětem a jejich vzdělávání. Kromě přímé pomoci konkrétním lidem se dlouhodobě věnujeme také analytické činnosti, a to především v oblasti dluhů a vzdělávání.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Koordinace mediálních aktivit Programů sociální integrace (PSI), druhé největší sekce ČvT (témata: dluhy, vzdělávání, sociální práce); 
  • spoluvytváření a realizace mediálních a PR strategií PSI;
  • autorské psaní (tiskové zprávy, články pro interní i externí potřeby);
  • jednání s médii, udržování kvalitní a proaktivní spolupráce s novináři;
  • mediální podpora regionálních poboček;
  • správa webu, copywriting, participace na plnění FB stránek;
  • vystupování v médiích;
  • pořádání tiskových konferencí;
  • příprava letáků, brožur a dalších informačních materiálů; jednoduché grafické práce;
  • komunikace a support fundraisingového oddělení;
  • komunikace a spolupráce s partnerskými NNO či samosprávou.

Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku?

  • Znalost mediálního prostředí v ČR; 

  • novinářské dovednosti (vyhledávání informací, psaní, editace textů atd.); 

  • velmi dobrou znalost českého jazyka a schopnost dorozumět se anglicky; 

  • zkušenost s vytvářením obsahu pro sociální sítě (ideálně znalost Creator Studia a Business Manageru Facebooku (není podmínkou) a základní přehled o fungování dalších sociálních sítí (Instagram, YT, Twitter); 

  • zkušenost s prací v klasických softwarech jako je Excel, Word a Outlook; 

  • dobré komunikační a prezentační dovednosti; 

  • velmi dobré organizační schopnosti, koncepční uvažování; 

  • schopnost rychle se učit, která může vyvážit případné nedostatky v požadavcích výše; 

  • zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou.

Co nabízíme my Vám?

  • Zázemí a know-how stabilní neziskové organizace s nadnárodní působností;
  • smysluplnou práci v týmu zkušených a motivovaných lidí;
  • spolupráci na zajímavých projektech;
  • prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj;
  • 25 dnů dovolené;
  • flexibilní pracovní dobu a možnost částečně pracovat z domova;
  • příspěvky na vzdělávání;
  • dětský klub (pro předškolní děti zaměstnanců ČvT) přímo v místě pracoviště;
  • nástupní plat 31 000 – 35 000 Kč hrubého, dle relevantních zkušeností. 
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím následujícího odkazu: 

Chci to zkusit! 

Těšíme se na vaše reakce!