Online markeťák, který zachrání svět?

Jsme přední česká neziskovka, která poskytuje okamžitou humanitární pomoc lidem v nouzi při přírodních katastrofách nebo ve válkách. Neděláme to však sami! Poskytnout pomoc tam, kde to je potřeba, se nám daří hlavně díky lidem, kteří nás podporují. Právě proto hledáme do našeho fundraisingového týmu online specialistu – markeťáka s citem pro obsah.

Úvazek: plný (případně částečný, dle možností kandidáta a vzájemné domluvy)
Typ pracovního poměru: pracovní smlouva, případně práce na IČ
Nástup: 1. dubna 2020 nebo dle dohody
Lokalita: Praha 2

Co bude náplní Vaší práce?

  • Budete mít na starosti kreativní vymýšlení nových kampaní primárně pro Facebook a Instagram;
  • Vaším úkolem bude rozvoj online aktivit u projektů Skutečný dárek, Klub přátel i sběr Leadů;
  • psaní textů pro kampaně (vč. doporučování vhodných obrázků);
  • budete vyhodnocovat online aktivity a navrhovat vhodná vylepšení;
  • projektové řízení kampaní a komunikace s kolegy;
  • vzájemné propojování online kampaní na sociálních sítích / ve vyhledávačích s našimi dalšími nástroji v rámci CRM apod., komunikace kampaní do našeho týmu;
  • Vaším úkolem bude sledovat trendy ve fundraisingovém/online oboru ve světě i u nás a rozvíjet nové možnosti online propagace.

Co očekáváme?

  • Orientace v online marketingu na českém trhu;
  • schopnost vytvářet kampaně na základě vyhodnocení upravovat;
  • znalost prostředí Facebooku a orientace ve Správci reklam (znalost formátů a možností formátů);
  • výborná orientace v nástrojích Google Analytics a GTM;
  • projektové myšlení;
  • copywriterské schopnosti;
  • pozitivní přístup, pokoru;
  • schopnost empatie (Vaším úkolem bude pochopit motivaci dárců a snažit se jim porozumět)
  • kreativitu, iniciativu;
  • spolehlivost, samostatnost, ale zároveň schopnost konzultovat nejasnosti v zadání.

Co nabízíme?

  • Možnost využít své marketingové schopnosti ke zlepšení světa;
  • tvůrčí práci, co má opravdu smysl; jsme hodně flexibilní a vítáme nové nápady;
  • práci se zajímavým rozpočtem (v rámci PPC kampaní i kampaní na sociálních sítích), který Tě nebude limitovat;
  • neformální a otevřené pracovní prostředí;
  • možnost školení a dalšího osobního rozvoje;
  • možnost home office;
  • dětský klubu pro děti od 2 let
  • nástupní mzda 30.000 Kč hrubého při plném úvazku (v případě práce na IČ 300 Kč/hod);
  • 25 dnů dovolené.

Zaujala Vás tato pozice? Pak nám pošlete svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:

Přihlásit se!

Těšíme se na Vaše reakce!