Specialista*ka technické podpory pro HR systém Success Factors

Specialista*ka technické podpory pro HR systém Success Factors

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě. Lidskou důstojnost a svobodu považujeme za základní hodnoty. Několikrát jsme získali ocenění Férový zaměstnavatel v kategorii firem nad 1000 zaměstnanců za přátelskou, otevřenou a profesionální atmostéru v organizaci pořádanou portálem Atmoskop.   

Naše oddělení pro implementaci HR informačního systému nyní hledá kolegu nebo kolegyni na pozici Specialista*ka technické podpory (help desku) pro HR systém Success Factors. Připojte se k nám a využijte své dovednosti a zkušenosti v prostředí, kde bude mít Vaše práce smysl a reálný dopad.  

Kdo jsme? 
Jsme tým zkušených lidí, kteří implementují a spravují HR systémy pro organizaci Člověk v tísni působící ve více než 20 zemích světa. Naše práce zahrnuje implementaci systému Success Factors, při které úzce spolupracujeme s interními HR týmy a externím dodavatelem. Analyzujeme a optimalizujeme HR procesy, definujeme požadavky na funkcionality systému, který následně konfigurujeme a testujeme. Kromě technických úkolů připravujeme školící materiály a školíme uživatele, poskytujeme podporu po spuštění systému a neustále sbíráme zpětnou vazbu pro další vylepšení. Naše práce není jen technická – spojujeme technické know-how s podporou organizace, která se věnuje humanitární a rozvojové pomoci, lidským právům, vzdělávání, sociálnímu začlenění, životnímu prostředí a boji proti klimatickým změnám. Přidejte se k nám a buďte součástí této inspirativní cesty! 

Ohlasy z našeho týmu  

"Výborní kolegové, prostor pro růst, skvělá pracovní atmosféra, profesionální a velmi přátelský tým. Jsem hrdý, že mohu být součástí organizace, která dělá neuvěřitelné množství skvělých věcí po celém světě."  

Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz – platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.   

Koho hledáme? 
Máte zkušenosti s technickou podporou uživatelů IT systémů? Jste spolehliví a samostatní? Umíte aktivně spolupracovat s interními zákazníky? Jste student nebo pečujete o děti a chcete si přivydělat kvalifikovanou prací? Chcete využít Vaši znalost angličtiny na denní bázi? Pak jste náš člověk!  

Základní informace o pozici: 

  • Pracovní smlouva: na dobu neurčitou 
  • Úvazek: poloviční 
  • Forma práce: možnost práce z domova, pokud Vám to vyhovuje nebo možnost kombinovat kancelář s prací z domova 
  • Mzda: 20 000 - 22 000 Kč hrubého měsíčně při polovičním úvazku 
  • Termín nástupu: co nejdříve nebo dle dohody  

Co u nás budete dělat?  

  • Pomáhat zaměstnancům Člověka v tísni řešit technické problémy spojené s používáním HR systému Success Factors. 
  • Komunikovat česky i anglicky s uživateli v celé ČR i v zahraničí a na dálku je podporovat. 
  • Spolupracovat na přípravě školících materiálů a školení uživatelů. 
  • Sbírat podněty, navrhovat zlepšení a vytvářet změnová zadání pro další rozvoj systému. 

Jak si Vás představujeme?  

  • Je pro Vás přirozené pracovat jak v češtině, tak v angličtině, jsme totiž součástí mezinárodním týmu a spolupráce s lidmi z jiných zemí je nezbytná. 
  • Máte příjemné vystupování a zájem trpělivě pomáhat svým kolegům. 
  • Baví Vás rozmotávat problémy a dokážete srozumitelně vysvětlovat technická témata.  
  • Máte zkušenost s HR procesy a systémy – to je výhoda, která Vám umožní rychlejší zapracování. 
  • Znáte SAP Success Factors - není sice nezbytné, ale je to velký bonus. 
  • Rád*a se učíte – technická školení na práci se systémem Vám poskytneme v rámci Vašeho zaškolování. 

Další benefity, které nabízíme:  

  • 😇 Smysluplnou práci: Vaše úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří to potřebují.  
  • 😊 Přátelské prostředí: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci.   
  • 🏠 Flexibilní pracovní dobu: můžete pracovat jen z domova nebo kombinovat práci v kanceláři a práci z domova.  
  • 🌴 Štědrý balíček volna: 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení (sick days).  
  • 🌎 Zázemí a know-how: stabilní nezisková organizace s nadnárodní působností.  
  • 📚 Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme kurzy jazyků a psychologickou podporu.  
  • 🌿Eco friendly kanceláře: třídíme, šetříme vodou a dodržujeme pravidla zero waste. 
  • 🐕 Domácí mazlíčci vítáni: v kancelářích rádi uvítáme i Vaše čtyřnohé společníky.    
  • 🎁 Další benefity: možnost spolupráce na zajímavých projektech, účast na akcích, jako je festival Jeden svět, dětský klub pro předškolní děti, Multisport kartu (samofinancovanou), služební telefon a výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky.  

Přidejte se k nám!  

Pokud Vás tato nabídka zaujala a chcete se k nám přidat, neváhejte a pošlete nám svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto formuláře - MÁM ZÁJEM!

Těšíme se na Vaši odpověď!