Stážista/ka pro mise na Ukrajině a v Moldavsku
Tento inzerát je neaktivní.
Nástup: květen/červen 2019
Místo působení: kancelář Člověka v tísni na Praze 2
Úvazek: minimálně 20h/týden po dobu 6-12 měsíců
Plat: 100 Kč/hodina, formou DPČ / zaměstnanecká smlouva
Člověk v tísni je největší neziskovou organizací ve střední a východní Evropě působících v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V současnosti pro naši Humanitární a rozvojovou sekci pracuje více než 1300 zaměstnanců ve 22 zemích v Asii, Africe, na Blízkém východě a ve východní Evropě. A právě teď hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v Praze se zaměřením na mise v Moldavsku a Ukrajině.
Kdo je stážista (Desk Intern)?
Desk Intern (DI) by měl/a být student/ka magisterského studia nebo absolvent, který/á chce pracovat v humanitárním a rozvojovém sektoru s velkou chutí učit se. DI je ve spolupráci s koordinátory zahraničních misí – Desk Officers (DOs) – partnerem misí v Praze, odkud napomáhá jejich fungování. Role DI je primárně administrativní, podpůrná a kontrolní. DI komunikuje přímo s misí, zařizuje hladký přesun kolegů mezi misí a centrálou. DI je dále zapojen/á do projektového řízení, reportingu a jiných aktivit spojených s koordinací mise. DI je za svou práci odměněn/á finančně v hodnotě 100 Kč/hodina a intenzivním vzděláním a budováním jeho/její soft i hard skills. Po úspěšném absolvování stáže na centrále v Praze je plánovaný přechod na misi, aby DI nabral/a zkušenosti ze zahraničí. Působení DI v Praze a na misi je postaveno tak, aby DI nabral/a dostatek zkušeností pro budoucí uplatnění v rozvojovém a/nebo humanitárním oboru jak v Člověku v Tísni, tak v jiných organizacích. Absolvování stáže není zárukou, že Člověk v Tísni automaticky nabídne DI pozici na hlavní pracovní poměr.
Co bude náplní tvé práce?
- Pravidelná komunikace a spolupráce s misemi a jejich podpora v oblasti administrativy, logistiky a HR.
- Komunikace s kolegy odjíždějícími na mise a podpora jejich adaptace
- Archivace projektové dokumentace v elektronické podobě.
- Podpora DO při přípravě projektů a jejich reportování (jak českým a zahraničním donorům, tak pro interní potřeby organizace), což obnáší překlady, vypracovávání či kontrolu částí dokumentů a podpora kompletace projektového balíčku tak, aby v něm nic nechybělo.
- Podpora při kontrole vedení projektové dokumentace, jejího souladu s vnitřními pravidly organizace i pravidly donora.
- Aktualizace webových stránek a spolupráce s mediálním a fundraisingovým oddělením.
- Podpora organizace akcí na podporu misí Člověka v Tísni.
- Získávání informací ohledně problematik misí, donorů, media monitoring.
- Dohlížení na dodržování pravidel nákupu a smluv (bez nutnosti být právník nebo ekonom, protože na to máme odborníky a manuály).
Náš nový kolega či kolegyně by měl/a…
- mít VŠ vzdělání/být studentem VŠ ideálně v posledním ročníku (ideálně se zaměřením na rozvojová, humanitární studia nebo jiné, podobné zaměření)
- mít zkušenost z neziskového sektoru
- umět dobře anglicky – minimálně B2 (komunikace s kolegy a všechny interní dokumenty jsou v angličtině). Další jazyky (ruština, francouzština, arabština, portugalština jsou výhodou)
- mít výborné komunikační a organizační schopnosti
- být spolehlivý, flexibilní a přistupovat pozitivně k novým výzvám
- mít chuť se dále vzdělávat a rozvíjet
- umět si samostatně organizovat svoji práci
- ochotu v budoucnu cestovat
Co Ti nabízíme?
- různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem, která má smysl a viditelné výsledky
- možnost výjezdu na misi jako součást rozvoje v sektoru (Na misi náleží DI diety ve výšce 900-1000 Kč/den)
- V případě zaměstnání na zaměstnaneckou smlouvu 25 dní placeného volna za rok
- Pracovní notebook a telefon s Vodafone tarifem, který je možné využívat i pro osobní účely
- práci s inspirativními lidmi, v příjemném prostředí největší české neziskové organizace v centru Prahy
- otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
- relativně pružnou pracovní dobu s možností občasné práce z domu
- fair trade kávu od Mamacoffee
- možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme
- Osobní a profesní rozvoj
- získání zkušeností s projekty a orientace v humanitárních a rozvojových aktivitách Člověka v tísni
- DI v rozvoji podpoří mentor/ka, který/á mu/jí pomůže v oblasti kulturní sensitivity, stress managementu, efektivní komunikace a jiných oblastech dle potřeb DI
- DI dostane podrobnou interpretaci Hoganove psychometriky, která mu/jí pomůže porozumět svým silným a rozvojovým stránkám osobnosti v kontextu práce v sektoru
- spolupráce s Regionální ředitelkou dle nastavených rozvojových cílů
- osmi denní intenzivní školení pro humanitární a rozvojové pracovníky
- přístup k interním elearningům a webinářům
- Hard a soft skills tréninky (project cycle management, project design, reporting, financial management, a jiné.)
Zaujala Tě tato pracovní pozice? Pošli nám prosím svůj životopis a motivační dopis v angličtině (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout) přes následující odkaz.