Terénní sociální pracovník/pracovnice Bílina

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici terénního sociálního pracovníka. Jaho/její hlavní pracovní náplní bude pomoc lidem ze sociálně vyloučených lokalit v Bílině s obtížemi, se kterými si neumí pomoci sami. Pracovník/pracovnice bude na bílinském pracovišti součástí týmu sociálních pracovníků, pod vedením koordinátorky služeb

Co bude Vaší náplní práce?
  • pomoc lidem při hledání nového přijatelného bydlení,
  • pomoc lidem při řešení jejich finančních potíží, především dluhů, 
  • pomoc lidem při komunikaci s úřady a dalšími institucemi,
  • pomoc lidem při vyhledávání zaměstnání a rekvalifikací
  • pomoc lidem s vyřízením přechodného/trvalého pobytu pro občany EU apod.
  • administrativa
 



 
Co po Vás budeme chtít?
  • VŠ, VOŠ v oboru sociální práce a v dalších oborech podle §110 zákona č.108/2006Sb. 
  • ochotu pracovat v terénu, přímo v domácnostech rodin
  • zájem o dění v našem městě, 
  • ochotu přímé práce v sociálně vyloučených lokalitách
  • zájem o danou problematiku a ochota dál se v této problematice vzdělávat,
  • samostatnost i schopnost pracovat v týmu,
  • zodpovědnost a snaha aktivně posouvat věci dál,
  • dobrou znalost práce na PC - Microsoft Office,
  • trestní bezúhonnost

 
Co Vám za to nabízíme?
  • úvazek 0,6 až 0,8
  • s maximálním platovým ohodnocením 16.000,- Kč
  • osobní ohodnocení dle vašich předchozích zkušeností a pracovních výsledků
  • smlouva na dobu určitou - běžně na jeden rok, s dalším prodloužením (pak na dobu trvání projektu/další rok apod.)
  •  služební počítač – nejčastěji notebook
  • služební telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • pravidelné porady týmu, teambuildingy
  •  supervize (týmová, individuální)
  • vzdělávání – 24 hodin / rok
  • studijní volno – 16 hodin / měsíc (dle individuální dohody)
  • proplacení očkování proti hepatitidě A a B
  • možnost napracovat si hodiny dle domluvy
  • možnost účastnit se dalších aktivit pobočky (letní akce, festival Jeden svět v regionu, workshopy na školách)
  • práce přesčas + náhradní volno
  • možnost 4 sickdays / rok
  • možnost 8 hodin home office / měsíc
  • podporu od služebně starších kolegů a metodické řízení
V případě zájmu o tuto pozici zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis koordinátorce služeb pro dospělé na
e-mailovou adresu jirina.hadravkova@clovekvtisni.cz. O termínu výběrového řízení budete předem informováni. Vaše případné dotazy pak můžete zaslat e-mailem či se dotázat telefonicky na telefonním čísle 778 440 536. Další infomrace naleznete na www.clovekvtisni.cz/ustecky-kraj