Vedoucí fakturačního oddělení (Accounts Payable Team Leader)

Naše práce má smysl, má dopad, je vidět a baví nás. Díky našim zaměstnancům, kteří jsou toho důkazem, jsme obdrželi první místo v žebříčku Férový zaměstnavatel roku 2020.

Zaměstnanci nejvíce oceňují nejen smysluplnou práci, ale také přátelský kolektiv, flexibilní pracovní dobu a důvěryhodný a podporující přístup nadřízených. Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace. Spolupráce probíhá na profesionální úrovni, kdy každý ví, co má dělat, a nebojí se při tom podat pomocnou ruku ostatním.

Organizace Člověk v tísni, o.p.s. (ČvT) je jednou z největších neziskových organizací v regionu střední a východní Evropy, působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv, sociálního začleňování či vzdělávání.
Do našeho účetního týmu na centrále v Praze hledáme kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí fakturačního oddělení (Accounts Payable Team Leader).

  • Místo: Praha 2
  • Typ úvazku: 0,8 až plný
  • Nástup: ihned (případně dle domluvy)
  • Pracovní úvazek: na dobu neurčitou (zkušební doba 6 měsíců)
  • Mzda: 38 – 42 000 Kč hrubého / měsíc dle předchozích zkušeností

Čeká na Vás zajímavá a různorodá činnost:

  • Metodické vedení, organizace práce a podpora desetičlenného týmu;
  • zvyšování kvalifikace a efektivity týmu;
  • nastavování pravidel, tvorba a úprava procesů pro tým v dynamickém prostředí společnosti;
  • konzultace, metodické vedení a zodpovědnost v oblasti DPH u nákupních faktur a smluv;
  • zasazení nových účetních případů do procesů společnosti;
  • spolupráce na účetní závěrce společnosti, inventarizace závazků a pohledávek;
  • účtování běžných a mimořádných účetních operací;
  • aktivní spolupráce v oblasti vývoje účetního sw MS Dynamics Navision a ELO v rámci procesu zpracování nákupních faktur a DPH.

Co od Vás očekáváme?

  • Účetní praxi min. 3 roky, perfektní znalost problematiky DPH u nákupních faktur, reverse charge, nákupů ze zemí v EU a ostatních států;
  • předchozí zkušenost a dovednosti s vedením lidí,
  • výbornou schopnost komunikace, organizační schopnosti, trpělivost, důslednost, schopnost vysvětlovat a předávat informace srozumitelně;
  • komplexní znalost podvojného účetnictví a přehled v daňové oblasti;
  • velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Excel, Outlook, Word);
  • znalost účetních programů Microsoft Dynamics NAV, SAP výhodou;
  • zkušenosti s nastavováním procesu schvalování faktur v MRP systému výhodou;
  • AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem;
  • výborné analytické schopnosti a logické myšlení;
  • chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti.

Co Vám můžeme nabídnout my?

  • Nástupní plat v rozmezí 38 000 až 42 000 Kč hrubého / měsíc podle předchozích zkušeností;
  • zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
  • smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci (budete pomáhat lidem pomáhat);
  • skvělé kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, otevřené a přátelské vedení;
  • možnost školení v různých směrech: jazyky, účetnictví, daně;
  • možnost rozvíjet svůj potenciál a hledat příležitosti ke zlepšení procesů;
  • možnost občasného home office (na základě domluvy s nadřízeným manažerem);
  • dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí, kávovar ve čtvrtém patře pro všechny;
  • 5 týdnů dovolené + sick days;
  • možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.);
  • dog friendly office.

Zaujala tě naše nabídka? Nebo bys pro nás chtěl/a pracovat, ale něco ti nesedí? Pošli nám životopis a zkusíme se domluvit!

Chci to zkusit!

Těšíme se na vaši reakci!

Zajímá Vás, s kým byste spolupracovali? Naše milé kolegyně už se těší na další/ho člena/členku týmu :-)