Accounting Supervisor

Accounting Supervisor

Tento inzerát je neaktivní.

Typ úvazku: Hlavní pracovní poměr, plný nebo zkrácený úvazek
Lokalita
: Praha, centrální kancelář organizace
Termín nástupu: dle dohody / ASAP

Organizace Člověk v tísni (ČvT) je jednou z největších neziskových organizací v regionu střední a východní Evropy, působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. Do našeho účetního týmu v Humanitární a rozvojové sekci na centrále v Praze hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Accounting Supervisor.

Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace. Komunikace je nosný prvek naší práce a podle toho si jí také ceníme. Společně pracujeme na pestrém portfoliu agend. Jádro naší práce tvoří komplexní účetně orientovaný controlling našich zahraničních poboček s řadou procesních přesahů.

Co budete mít na starost?

Účtování naprosté většiny dokladů provádějí naši kolegové z finančního týmu zahraniční pobočky, které budete metodicky podporovat, budovat jejich know-how a pomáhat jim právě v oblasti účetnictví a souvisejícího controllingu. Jedním z cílů je zohlednit řadu našich specifických interních procesů (oběh dokladů a jejich schvalování, případně i určité podmínky donorů apod.), ale také požadavky místní i české účetní legislativy. S kolegy budete v kontaktu na dálku, ale osobní kontakt a návštěva zahraniční pobočky, jejíž podporu budete mít na starost, vám práci může výrazně zpříjemnit a ulehčit. Občasné krátkodobé výjezdy jsou tedy vítané, ale nejsou povinné.

Ve své roli budete čas od času také účtovat i různé účetní operace. Četnost účtování a rozmanitost typů účetních operací jsou dány více faktory (specifika jednotlivých zahraničních poboček, Vaše zkušenosti apod.). Ruku v ruce s týmem zahraniční pobočky, ale také s širším týmem pražské centrály budete spolupracovat na závěrkách, a nakonec také na statutárním auditu celé organizace. Případně budete spolupracovat na dalších finančních auditech v průběhu roku, nebo na harmonizaci a vylepšování našich procesů.

Jak si Vás představujeme?

  • Už víte, jak podvojné účetnictví funguje.
  • Domluvíte se dobře anglicky a česky. Pokud znáte ještě další světový jazyk (např.: francouzštinu, portugalštinu, arabštinu, ruštinu a další), máte výhodu. Zkrátka máte dobré komunikační schopnosti.
  • Dokážete pracovat samostatně, jste proaktivní a umíte si svou práci dobře plánovat a organizovat. Máte smysl pro detail a dokážete věci dotahovat do konce.
  • Umíte si představit, že podpoříte osobně kolegy na zahraniční pobočce během krátkodobých výjezdů.
  • Jste týmový hráč/týmová hráčka, budete přeci úzce spolupracovat s týmem zahraniční pobočky i týmem na pražské centrále.
  • Ideálně máte zkušenost s ERP systémem, nebo účetním programem (používáme Microsoft Dynamics NAV)
  • A pokud Vám něco z výše uvedeného chybí, tak máte chuť se učit a získávat další zkušenosti v neziskovém sektoru.

Co nabízíme?

  • Plný nebo zkrácený úvazek v jedné z největších neziskových organizací v regionu střední a východní Evropy, působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování.
  • Nástupní plat v závislosti na Vašich zkušenostech; 38 000 – 42 000 Kč při plném úvazku, ekvivalent při zkráceném úvazku.
  • 25 dní dovolené a sick days.
  • Velkou podporu v zaškolení a dalším rozvoji. Můžete se zapojit i do dalších odborných školení jak technických znalostí, tak soft skills.
  • Extensive Capacity Building program – interní a externí – indukční školení, interní e-learnings, Knowledge and Learning Department onboarding, HEAT školení, Humentum školení (www.humentum.org), PuntoSud školení (https://academy.puntosud.org/courses)
  • Jazykové kurzy a možnost interního vzdělávání v oblasti účetnictví.
  • MultiSport kartu.
  • Laptop a mobilní telefon s firemním tarifem.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích.
  • Velmi různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem.
  • Kanceláře v centru Prahy a kávu od Mamacoffee na pracovišti.
  • Školku v přízemí budovy.
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje (Festival Jeden svět a další).
  • Dog-Friendly Office.

Jak se přihlásit:

Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět zasláním svého životopisu a krátkého motivačního dopisu přes náš přihlašovací formulář.

Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (https://www.peopleinneed.net/key-policies-4142gp).