Administrativní podpora misí v regionu Asie

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2017 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 22 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího týmu v Praze (s obratem více než 1,7 miliardy) hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici administrativní podpory do regionů Asie, Blízký východ, východní Evropa a Kavkaz. Více o naší pomoci se můžete dočíst na našich webových stránkách. Podívejte se také, co o práci pro Člověka v tísni říkají naši kolegové z misí.

Nástup: Ideálně v srpnu, ale záleží na dohodě

Smlouva: Na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení

Místo působení: Praha 2

Vaše role:

Stanete se součástí týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze. Jako administrativní pracovník budete podporou koordinátorů misí (Desk Officer –DO) v Asii. Spolupracovat budete také s HR oddělením a oddělením logistiky. Vašim hlavním úkolem bude administrativní podpora mise, včetně zajišťování podpisů, ověřování plných mocí, kontrola finančních dokumentů a archivace. Součástí náplně Vaší práce bude také logistická podpora zaměstnanců mise včetně zajišťování víz, letenek, ubytování a koordinace cest zahraničních kolegů. Jako administrativní podpora se budete podílet na překladech dokumentů, jazykových revizích a sběru dat. Zároveň budete zodpovědná/zodpovědný za aktualizaci interních databází a archivů a spolupráce při auditech. Součástí této pozice nejsou výjezdy na mise.

Hledáme někoho, koho baví podpůrné a mezioborové funkce a koho tato pracovní pozice bude naplňovat v dlouhodobém měřítku.

Pro tuto pozici považujeme za důležité:

  • Zkušenost s administrativní pozicí (výhodou je i zkušenost s administrací v oblastech HR, logistika, Customer service)
  • Výbornou znalost angličtiny a češtiny
  • Zkušenosti s prací v mezinárodním kolektivu
  • Pečlivost
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Samostatnost, spolehlivost a schopnost dokončovat úkoly v dané kvalitě a čase
  • Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí a mění
  • Schopnost prioritizovat a souběžně řešit různorodá zadání
  • Znalost nástrojů Microsoft, speciálně Excel

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
  • Práce v mezinárodním týmu
  • Nástupní plat 29 – 30 000 Kč za měsíc, podle platových tabulek organizace
  • Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
  • Dog friendly office
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (např. Festival Jeden Svět)
  • 25 dní placené dovolené
  • Firemní telefon s tarifem i pro osobní použítí + výhodné tarify pro své blízké
  • Možnost home office, možnost flexibilnější pracovní doby
  • Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis v angličtině přes tento odkaz. Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (www.peopleinneed.cz/policies).​