Provozní ředitel/ka (COO)

Úvazek: plný 
Smlouva: na dobu neurčitou 
Místo výkonu práce: Praha 
Nástup: dle domluvy
 
Člověk v tísni, o.p.s. dlouhodobě usiluje o otevřenou, informovanou, angažovanou a zodpovědnou společnost, která není lhostejná k problémům doma ani za hranicemi naší země.

Do našeho vedení hledáme kolegu/kolegyni na novou pozici Chief Operation Officer (COO - provozní ředitel/ka), srdcaře/ku s talentem strukturovat, organizovat, rozhodovat a vést. Jeho/jejím hlavním úkolem bude vedení a supervize části průřezových oddělení organizace, koordinace centrálních procesů a dílem pak podpora programových sekcí Člověka v tísni.

Provozní ředitel/ka je parťákem finančního ředitele a podřízeným/ou výkonného ředitele. Těšíme se na hotového, schopného, aktivního, optimistického a hodnotově založeného člověka, který umí nést odpovědnost a chce zúročit své dovednosti a zkušenosti.

Je třeba otevřeně říci, že upřesnění portfolia nové/ho COO proběhne spolu s CEO (Šimon Pánek) a CFO (Jan Kamenický) podle kvalit a kompetencí daného kandidáta/ky.

Jaká agenda vás v této roli potká? 

  • Budete se aktivně podílet na vytváření strategického směřování organizace včetně ročních priorit a to převážně v rámci průřezových agend (IT, logistika, HR, provoz atd.);
  • povedete jednotlivé týmy dalších zapálených kolegyň a kolegů z průřezových oddělení;
  • budete zodpovídat za včasnou a kvalitní realizaci vám svěřených projektů napříč organizací; 
  • budete zodpovědný/á za aktualizace a vytváření organizačních směrnic a dohlížení na jejich respektování sekcemi;
  • budete rozvíjet a spravovat následující oblasti - infrastruktura, procesy, nákup, dokumentace, standardy, vyjednávání cen a výběr dodavatelů;
  • řídit budete i celkový finanční management svěřených oddělení a projektů (plánování rozpočtu, optimalizace nákladů, sledování a výkaz finančních toků, správa dodavatelů a smluv); 
  • stanete se členem Výkonné rady organizace (Top management) a budete spolupracovat i se Správní radou; 
  • povedete komplexní provoz a správu a údržbu centrály;
  • budete plánovat a kontrolovat pracovní činnosti kolegů na centrále, včetně denní operativy.  

Ideální kandidát/ka se dá vystihnout těmito slovy: 

  • Umí vést lidi a dělá to rád/a; 
  • má 10 let praxe v managementu organizace, pobočky, business unity; 
  • je týmový/á hráč/ka s „can-do, will-do“ přístupem; 
  • je schopen/na  řešit organizačně technické úkoly; 
  • je schopen/na pracovat v češtině a angličtině; 
  • má rád/a a je pro něj/ní výzvou dynamická, různorodá a náročná práce, která má smysl; 
  • používá principy projektového a finančního řízení a rozumí jim; 
  • má praktickou zkušenost se SW nástroji a informačními systémy; 
  • je odolný/á vůči stresu a hledá řešení, nikoli problémy; 
  • dokáže sebevědomě vystupovat a prezentovat aktivity a výsledky svěřených oddělení; 
  • má smysl pro humor a nebere příliš vážně ani sám/sama sebe; 
  • je si vědom/a poslání organizace a v souladu s ním i jedná;
  • zkušenost z neziskového sektoru a multikulturního prostředí považujeme za výhodu. 

Co můžeme nabídnout: 

  • Smysluplnou práci v čele týmu zkušených a motivovaných lidí, kteří vedou jednu z největších neziskových organizací s nadnárodním působením; 
  • přidělení zajímavých projektů s reálným dopadem; 
  • 25 dní placené dovolené za rok;
  • flexibilní pracovní dobu;
  • nástupní plat odpovídající neziskovému sektoru a zkušenostem kandidáta/ky; 
  • práci v přátelském prostředí plném motivujících výzev; 
  • kanceláře v centru Prahy (5 min od I. P. Pavlova či nám. Míru);  
  • dětský klub přímo v místě pracoviště. 

Zájemce prosíme, aby nám  zaslali svůj strukturovaný životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím formuláře na tomto odkazu: Chci to zkusit!
 
Budeme se těšit na Vaši odpověď.