Generalist(k)a do HR oddělení pro region Blízkého východu (Humanitární a rozvojová sekce)

Generalist(k)a do HR oddělení pro region Blízkého východu (Humanitární a rozvojová sekce)

Místo: Praha, Česká republika

Datum nástupu: na dohodě, ASAP

Typ pozice: plný úvazek

V současné době pracuje pro Humanitární a rozvojovou sekci organizace Člověk v tísni ve 23 zemích na 3 kontinentech přes 1600 zaměstnanců.

Náš 14-členný HR tým působící na centrále v Praze se přímo stará o naše české a zahraniční pracovníky a dobrovolníky a dále podporuje rozvoj HR managementu v zemích, kde působíme.

Vaším hlavním úkolem bude koordinovat HR procesy související s náborem, adaptací, kariérním a osobním rozvojem, i odchodem zahraničních pracovníků působících na misích ČvT na Blízkém východě. Budete vést juniorní HR Generalistku, se kterou budete pracovat v tandemu

Dále bude do Vaší náplně patřit:

  • Proaktivní komunikace s potencionálními uchazeči o práci na misích, kteří pocházejí z celého světa.
  • Úzká spolupráce s managementem na regionální a národní úrovni Blízkého Východu.
  • Vedení a evaluace pohovorů nebo video dotazníků, spolupráce na tvorbě case studies, které jsou součástí výběrového řízení.
  • Koordinace dalších HR procesů a související HR administrativa: pravidelné evaluace, spravování HR databáze, personální plánování, uzavírání pracovních smluv a dodatků ke smlouvám atd.
  • Zodpovědnost za termination proces.
  • Podpora rozvoje HR dovedností kolegů z ostatních oddělení.
  • Aktivní hledání prostoru pro zlepšení stávající HR praxe.

Očekáváme od Vás především:

  • Zájem o lidi; schopnost s nimi přátelsky a citlivě komunikovat a respektovat rozdílné kulturní zázemí, ze kterého pocházejí.
  • Výbornou angličtinu (neboť se v ní odehrává většina pracovní komunikace).
  • Zkušenosti v personalistice na pozici HR Generalist či Recruiter, případně v příbuzných oblastech (psychologie, vzdělávání, apod.).
  • Schopnost pozitivně a proaktivně reagovat na rychle se měnící personální potřeby organizace a jejich sladění s potřebami a očekáváním stávajících i potenciálních zaměstnanců.
  • Skvělé organizační schopnosti, systematičnost a přesnost.
  • Schopnost pracovat participativním způsobem a aktivně získávat zpětnou vazbu.
  • Samostatnost při organizaci vlastní práce i při řešení nestandardních situací.

Nabízíme Vám:

  • Nástupní plat v závislosti na Vašich zkušenostech; 36 – 40 000 Kč při plném úvazku, ekvivalent při zkráceném úvazku.
  • 25 dní dovolené a sick days.
  • Velkou podporu v zaškolení a dalším rozvoji. Můžete se zapojit i do dalších odborných školení jak technických znalostí, tak soft skills.
  • Jazykové kurzy a možnost interního vzdělávání v oblasti lidských zdrojů a humanitární práce.
  • MultiSport kartu.
  • Laptop a mobilní telefon s firemním tarifem.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích.
  • Velmi různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem.
  • Kanceláře v centru Prahy a kávu od Mamacoffee na pracovišti.
  • Školku v přízemí budovy.
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje (Festival Jeden svět a další).
  • Dog-Friendly Office.

Jak se přihlásit?

Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět zasláním svého životopisu a krátkého motivačního dopisu přes přihlašovací formulář.

Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (www.peopleinneed.cz/policies).

Podobné pozice