Přidejte se k bezplatným online supervizním setkáním pro učitele a asistenty pedagoga
Publikováno: 23. 9. 2025 Doba čtení: 3 minuty Sdílet: Sdílet článekIndividuální i skupinové supervize se nám dlouhodobě osvědčují jako účinný nástroj podpory pedagogů a asistentů pedagoga v jejich práci. Pokud ve Vaší škole nejsou dostupná prezenční supervizní setkání, přidejte se ke kterémukoliv ze tří online supervizních setkání, která povedou naše supervizorky do konce tohoto roku.

Řešíte ve třídě náročné situace s žáky? Prožíváte stres, vyhoření či jiné namáhavé chvíle? Nebo jen potřebujete získat nový profesní pohled a zpětnou vazbu?
Připojte se zdarma k online skupinové supervizi a přineste do bezpečného prostředí malé skupiny své téma, které aktuálně ve škole řešíte. Od supervizorů i kolegů můžete získat zpětnou vazbu i nový pohled na řešení situací.
JAK SUPERVIZE PROBÍHÁ?
Skupinové supervize pro učitele a asistenta pedagoga nabízí prostor ke sdílení náročných situací a témat, která ve škole řeší. V bezpečném prostředí můžete získat náhled od dalších kolegů i supervizorů, kteří mohou přinášet jiný úhel pohledu. Skupina se vzájemně může inspirovat a pomáhá hledat nové způsoby, jak situace řešit. Supervizoři nabízejí i teoretická východiska k probíraným tématům.
TERMÍNY ONLINE SUPERVIZNÍCH SETKÁNÍ
POSLECHNĚTE SI ROZHOVORY O SUPERVIZÍCH
O průběhu a významu našich supervizí si můžete více poslechnout v rozhovoru s L. Pivoňkovou z Člověka v tísni v podcastu Mimo zorné pole anebo v podcastu Reparát.
SUPERVIZE POVEDOU:
Mgr. Martina Johanes Podlipná
Vzdělání:
Absolventka Katolické univerzity, Pedagogické fakulty, obor Speciální pedagogika – učitelství, poradenské služby; Pedagogické fakulty UK, obor Školský management a Vyšší odborné školy pedagogické a sociální, obor Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Praxe:
Od roku 2002 pracovala jako učitelka MŠ, později jako zástupkyně ředitelky a nyní jako ředitelka. V projektu MAP byla odborným garantem pro předškolní vzdělávání a péči, v projektu Strategické řízení a plánování ve školách a v územích SRP byla konzultantkou rozvoje školy. Jako speciální pedagožka nabízela poradenské služby pro rodinu ve Středisku výchovné péče. Od roku 2018 vyučuje na VOŠ Svatojánská kolej, ve vzdělávací instituci MILLS lektoruje kurzy pro Asistenty pedagoga, působí jako koučka a konzultantka při rodinných a individuálních poradenstvích s prvky terapie.
V organizaci Člověk v tísni pracuje jako supervizorka pro pedagogické pracovníky.
Mgr. Petra Křížová
Vzdělání:
Absolventka Pedagogické fakulty MU oboru Učitelství pro střední školy (studijní pobyty na Univerzitě ve Vídni a Regensburgu, vzdělávací programy ve Velké Británii).
Prošla mediačním výcvikem (Soudní tlumočnice v letech 1999-2019) a komplexním vzděláváním v rámci krizové intervence (spolupráce se Sociální klinikou dodnes). V současné době je frekventantkou profesionálního výcviku v terapii zaměřené na problematiku traumatu.
Praxe:
Více než 20 let pedagogické praxe na základních a středních školách. Působí jako školní mediátorka pro oblast Jihočeského kraje a je lektorkou Národního ústavu duševního zdraví (aktuálně projekt Bez obav).
V organizaci Člověk v tísni pracuje jako supervizorka pro pedagogické pracovníky. Specializuje se na prevenci a řešení krizových a konfliktních situací a věnuje se nenásilné komunikaci ve výchově a vzdělávání.
PŘEČTĚTE SI OHLASY ÚČASTNÍKŮ NAŠICH SUPERVIZÍ:
„Návrhy řešení situací s kolegy z jiných škol (měst) a tedy praktické rady na ten konkrétní problém.“
„Přístup supervizorky - návrhy, ale zároveň i otevírání možnosti, aby účastníci sdíleli zkušenosti a nápady.“
„Pomoc při řešení situací ve výuce.“
Supervize jsou pro účastníky/ce zdarma díky sbírce Lepší škola pro všechny.
KONTAKT:
Alena Svobodová, 776 012 369, alena.svobodova@clovekvtisni.cz
Anna Pošvicová, 724 439 548, anna.posvicova@clovekvtisni.cz