Reklamu na úvěr zakázat nemůžeme

Publikováno: 5. 9. 2013 Doba čtení: 1 minuta
Reklamu na úvěr zakázat nemůžeme
© Foto:

Organizace Člověk v tísni nás ocenila jako nejetičtějšího poskytovatele nebankovních půjček. Také proto téměř jeden milion zákazníků v České republice věří Providentu. I vy nám můžete věřit.“  - Tak láká zákazníky příjemný ženský hlas na pozadí obrázků šťastných lidí v reklamním spotu úvěrové společnosti Provident.

 

Na sociálních sítích a internetu ovšem obrázky šťastných dlužníků rozjely sérii kritických statusů i komentářů, jejichž autoři se podivují nad propojením jména neziskové organizace, která byznys s nevýhodnými půjčkami a exekucemi dlouhodobě kritizuje, s jednou z firem, které tento kolotoč symbolizují. Člověk v tísni sestavuje žebříček úvěrových společností od roku 2009. Okolnosti vzniku reklamy i indexu, jímž se Provident zašťiťuje, vysvětluje autor tohoto žebříčku Daniel Hůle.

rozhovor naleznete zde...

Autor: Lucie Kavanová, Lucie Kavanová