Asistent*ka finančního týmu v Centru pro lidská práva a demokracii

Asistent*ka finančního týmu v Centru pro lidská práva a demokracii

Tento inzerát je neaktivní.

V organizaci Člověk v tísni věříme, že lidé po celém světě by měli mít právo rozhodovat o svých životech a sdílet práva vyjádřená ve Všeobecné deklaraci lidských práv. 

Jsme jednou z klíčových organizací ve středoevropském regionu, která podporuje obránce lidských práv a nezávislá média prostřednictvím našeho Centra pro lidská práva a demokracii. Hlavním cílem Centra pro lidská práva demokracii je podporovat nezávislé jednotlivce a skupiny v represivních a křehkých prostředích, které jsou terčem pronásledování, obtěžování nebo zatýkání kvůli jejich názorům nebo aktivitám, a posilovat občanskou společnost v zemích, které procházejí demokratickou transformací. 

Jak jeden z našich kolegů výstižně řekl: „Snažíme se být organizací, na kterou se naši místní partneři mohou spolehnout v dobách nouze. Budování vztahů založených na důvěře, hluboké pochopení kontextu a schopnost poskytovat tolik potřebnou podporu rychle a flexibilně je to, co nás každý den motivuje.“ 

Pro naše Centrum pro lidská práva a demokracii hledáme do svých řad kolegu či kolegyni s velmi dobrou znalostí anglického jazyka na pozici ASISTENTA*ASISTENTKY FINANČNÍHO TÝMU na částečný nebo plný úvazek. 

Jaký jsme tým?   

Jádro finančního týmu lidskoprávního oddělení tvoří osm zkušených kolegyň, avšak jsme zapojeny do široké sítě finančních manažerů a účetních v rámci celé organizace. Snažíme se tvořit a udržovat přátelské prostředí a být si navzájem nápomocné, vždy je koho se v případě nesnází zeptat. Ačkoliv je naše práce založena z velké míry na administrativě, číslech a komunikaci s dalšími týmy, vždy se najde prostor pro získání nových poznatků, zážitků i unikátních zkušeností z prostředí lidskoprávní práce.  

Koho hledáme?  

Zajímá Vás, nebo se vyznáte ve světě financování neziskového sektoru a rád*a byste dělal*a smysluplnou a důležitou práci? Máte velmi dobrou znalost anglického jazyka? Orientujete se v základních principech účetnictví? Máte chuť učit se nové věci? Pak čtěte dál, možná hledáme právě Vás! 

Co Vám nabízíme: 

  • Typ úvazku: 0,75 – 1,0 
  • Pracovní smlouva: na dobu určitou 1 rok, s možností dalšího prodloužení 
  • Lokalita: Praha 2 
  • Mzda: 40 – 42 000 hrubého měsíčně při plném úvazku dle zkušeností 
  • Forma práce: po zapracování možnost kombinace práce v kanceláři (3 dny) a práce z domova (2 dny) 
  • Nástup: co nejdříve 

Co bude náplní Vaší práce? 

  • Administrativní podpora finančního týmu (příprava podkladů pro schvalování, pravidelná revize podkladů pro timesheety zaměstnanců, příprava a zpracování faktur, …) jak pro kancelář centrály tak pro zahraniční mise; 
  • samostatné zpracovávání administrativních úkonů ve finančním týmu; 
  • příprava a rozesílání zápisů ze schůzek finančního týmu; 
  • spolupráce s projektovými koordinátory a asistentkami oddělení při implementaci projektů; 
  • odpovědnost za dodržování standardů organizace, pravidel donorů i právních požadavků souvisejících s administrativou finančního týmu; 
  • spolupráce na přípravě podkladů pro audit/donory; 
  • příprava podkladů pro účetní oddělení; 
  • spolupráce s finančním týmem a účetními během celého fiskálního roku a při uzávěrkách; 
  • spolupráce s administrátorem výběrových řízení na přípravě podkladů. 

Jak si Vás představujeme?  

  • Výhodou je SŠ vzdělání ekonomického směru, nebo alespoň dva roky praxe v oboru (relevantní je i praxe při studiu); 
  • máte zájem o problematiku financování neziskových organizací a související administrativu; 
  • disponujete aktivní znalostí anglického jazyka a češtinou na úrovni rodilého mluvčího; 
  • orientujete se v základních principech účetnictví; 
  • máte dobrou znalost práce na PC, Microsoft 365 (Office) - důležitý je pro nás hlavně Excel, budete pracovat také se SharePointem a OneNotes; 
  • jste zodpovědný*á, pečlivý*á, systematický*á a samostatný*á; 
  • dokážete se rychle se orientovat, umíte prioritizovat přidělené úkoly; 
  • zvládnete vysvětlit některá finanční témata kolegům z nefinančních týmů; 
  • máte chuť učit se nové věci. 

A co nabízíme my Vám?    

  • Smysluplnou práci: Vaše úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří ji potřebují.   
  • Mezinárodní prostředí: jsme největší neziskovou organizací ve střední Evropě, působíme po celém světe.   
  • Přátelské prostředí a skvělý tým: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci.    
  • Flexibilní pracovní dobu: kombinujeme přítomnost v kanceláři s možností práce z domova, což umožňuje lépe skloubit osobní a pracovní život.    
  • Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme odborná školení, jazykové vzdělávání, kurzy zaměřené na softskills a psychologickou podporu.    
  • Lokalita mimo korporátní bloky: naše centrála se nachází v příjemném prostředí Vinohrad, kousek od Náměstí Míru a I.P. Pavlova, máme nově zrekonstruované kanceláře v typickém vinohradském domě.    
  • Štědrý balíček volna: 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení, 3 dny na samostudium (pro každého).    
  • Další benefity pro Vás i Vaši rodinu: mobilní telefon plus výhodný tarif i pro rodinné příslušníky, firemní školku v přízemí budovy, Multisportku (samofinancovanou).   
  • Mazlíčci vítáni: možnost brát svého čtyřnohého mazlíčka do práce.  

Přihlaste se prostřednictvím tohoto formuláře, prosím, přidejte motivační dopis a životopis.

Více informací o lidskoprávním programu najdete zde