Business Analytik/čka a správce/kyně HR systému

Business Analytik/čka a správce/kyně HR systému


Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv či vzdělávání.

Do týmu v pražské centrále hledáme posilu na pozici BUSINESS ANALYTIK/ČKA a správce/kyně systému pro implementaci HR informačního systému. Nový kolega / nová kolegyně se bude účastnit implementace nového HR informačního systému, bude mít za úkol analyzovat požadavky HR kolegů a převádět je do technické specifikace pro dodavatele. V průběhu projektu se bude učit konfiguraci systému, aby mohl/a v budoucnu samostatně pracovat na jeho správě a rozvoji (na úrovni nastavování, ne nutně programování).

Úvazek: plný (případně částečný, dle vzájemné domluvy)
Nástup: ihned (nebo dle domluvy)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Lokalita: Praha 2

Co bude náplní Vaší práce?

  • Analyzovat potřeby a funkční požadavky na uživatelské nastavení;
  • vytvářet funkční a technické specifikace a připravovat zadání pro vývojáře / dodavatele;
  • vytvářet a spravovat procesní a datový model;
  • sledovat správnost realizace až po uvedení do živého provozu;
  • dohlížet na dodaná řešení a podílet se na testování a vytváření testovacích scénářů;
  • odpovídat za návrh integrací, zpracování jejich popisu a zadání dodavateli;
  • aktivně navrhovat možnosti řešení či zlepšení;
  • vytvářet a spravovat vývojovou dokumentaci;
  • podílet se na procesu změnového řízení;
  • aktivně spolupracovat na nastavení systému a jeho údržbě v dlouhodobém horizontu;
  • poskytovat technické a pracovní pokyny ostatním členům v týmu, podporovat ostatní členy týmu, zejména při komunikaci s dodavatelem.

Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?

  • Zkušenost s prací obdobného charakteru;
  • znalost datového a procesního modelování;
  • VŠ vzdělání v oboru je velkou výhodou (v případě bohaté praxe ale není nutností);
  • mělo by Vás bavit vysvětlovat IT termíny ne-IT kolegům;
  • podstatná je schopnost přemýšlet, diskutovat o možnostech řešení a nadšení učit se nové věci;
  • zájem o informační systémy, workflow a řízení souvisejících projektů;
  • výbornou angličtinu;
  • pečlivost, proaktivnost;
  • zkušenosti s prací s HR informačním systémem výhodou.

Co můžeme nabídnout my?

  • Zázemí stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
  • tvůrčí práci v rámci týmu, prostor pro vlastní nápady;
  • možnost seberealizace a osobního rozvoje; 
  • neformální atmosféru v kancelářích v centru Prahy (5 minut z I.P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
  • dětský klub pro předškolní děti našich zaměstnanců;
  • 25 dnů dovolené;
  • nástupní plat při plném úvazku 35.000,- až 40.000,- Kč hrubého, dle předcházejících zkušeností.
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici, přihlášky jsou již uzavřeny.

Upozorňujeme, že v období od 21.12. do 3.1. je výběrové řízení pozastaveno a pohovory neprobíhají. Děkujeme za pochopení.