Ekonom/ekonomka

Úvazek: 0,7 až 1,0
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Lokalita: Praha
Termín nástupu: začátek června (či dříve)

Hledáte změnu a opravdu smysluplnou práci? Milé kolegy, školku a útulnou kancelář? Kolektiv, kde si lidi pomáhají a nekopou se do kotníků? To vše najdete v Člověku v tísni.
Jsme respektovaná organizace s 27 letou tradicí. Těšíme se na Vaše zkušenosti a zároveň nabízíme možnost naučit se mnoho nového ve stabilním prostředí profesionálního řízení projektů a skvěle nastavených procesů, které by nám mohla závidět leckterá firma.

Hledáme EKONOMA/KU, který/která nám pomůže pečovat o naše dárce v oddělení fundraisingu. Fundraisingový tým Člověka v tísni se stará o více než 40.000 dárců. Přinášíme jim informace o využití jejich darů, pořádáme pro ně zajímavé akce a staráme se i o servis spojený s darováním. S dárci budujeme dlouhodobý vztah založený na dobré zkušenosti a důvěře.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Vedení ekonomické a administrativní agendy oddělení fundraisingu;
  • nastavování procesů souvisejících s finanční oblastí (e-shop, platební brána apod.);
  • spolupráce s účetním oddělením, podílení se na účetních závěrkách organizace;
  • dohled nad rozpočty veřejných sbírek a jejich pravidelné vyúčtování;
  • spolupráce s ekonomy jiných sekcí a koordinátory projektů, komunikace s partnerskými organizacemi.

Co Vám nabízíme?

  • Pestrou a smysluplnou práci v jedné z největších neziskových organizací v ČR; 
  • flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova; 
  • skvělé kolegy v týmu fundraisingu; 
  • dog friendly office;
  • neformální útulné kanceláře v centru Prahy (I.P. Pavlova) a společné obědy na balkóně; 
  • dětský klub pro děti zaměstnanců v prvním patře, kávovar s kávou od Mamma Coffee ve čtvrtém; 
  • možnost se něčemu přiučit v jednom z nejefektivnějších fundraisingových týmů v ČR;
  • 25 dnů dovolené; 
  • nástupní plat 30.000 Kč, po zkušební době navýšení na 32.000 Kč.

Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?

  • VŠ vzdělání ekonomického/účetního zaměření (eventuálně SŠ s dostatečnou praxí v oboru);
  • alespoň dva roky relevantních profesních zkušeností;
  • základní orientace v účetnictví;
  • schopnost domluvit se anglicky;
  • dobrá znalost práce na PC, zejména Excel;
  • zodpovědnost, pečlivost a samostatnost;
  • chuť učit se nové věci.

Zaujala Vás tato pozice? Pak nám pošlete svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:

Přihlásit se!

Těšíme se na Vaše reakce! :-)