Senior účetní a metodik/čka odd. nákupních faktur
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci. Pomáháme v zahraničí i v České republice. Do našeho účetního týmu na pražské centrále hledáme novou posilu na pozici Senior účetní a metodik/čka odd. nákupních faktur.
Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat odpovědi na komplexní úkoly a nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace
Typ úvazku: plný nebo zkrácený úvazek (0,8 - 1,0)
Lokalita: Praha 2
Termín nástupu: ihned či dle dohody
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Co budete mít na starost?
- Účtování nákupních tuzemských a zahraničních faktur a interních předpisů;
- svou odbornost a zkušenosti uplatníte zejména při řešení rozličný otázek přicházející od členů týmu týkajících se:
- problematiky DPH u účtovaných přijatých tuzemských a zahraničních faktur;
- interních předpisů k dodavatelským smlouvám, smlouvám o poskytnutých darech a k smlouvám autorským a licenčním;
- úzká spolupráce s vedoucím fakturačního oddělení;
- vaší prací bude také kontrola, sjednocení a aktualizace používaných manuálů;
- budete v denní komunikaci s kolegy v ČR i v zahraničí;
- budete se podílet na přípravě závěrky organizace a na s ní spojených dílčích i komplexních úkolech.
Jak si vás představujeme?
- Máte odbornou znalosti účetnictví a zejména problematiky DPH u českých i zahraničních faktur s praxí na pozici účetní ideálně 3-4 let;
- ekonomické vzdělání je výhodou;
- zvládáte pracovat samostatně i společně s členy týmu, umíte svou práci dobře plánovat a organizovat, jste proaktivní a máte analytické myšlení;
- máte smysl pro detail, dotahujete věci do konce a jste otevřený/á učit se také zcela nové postupy;
- anglický jazyk máte na komunikativní úrovni slovem i písmem, plynulou češtinu či slovenštinu slovem i písmem;
- máte velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Excel, Outlook, Word);
- zkušenost s účetními a databázovými programy je velkou výhodou (používáme Microsoft Dynamics NAV);
- jste týmový hráčt/týmová hráčka, máte proaktivní přístup a schopnost domluvit se s ostatními.
Co nabízíme my Vám?
- Nástupní plat v rozmezí 40 000 až 45 000 Kč hrubého / měsíc při plném úvazku (rozmezí podle předchozích zkušeností);
- zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
- smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci;
- skvělé kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, otevřené a přátelské vedení;
- možnost školení v různých směrech: jazyky, účetnictví, daně;
- možnost rozvíjet svůj potenciál a hledat příležitosti ke zlepšení procesů;
- možnost pravidelného homeoffice (na základě domluvy s nadřízeným manažerem);
- kanceláře v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/Náměstí Míru);
- dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí;
- mobilní telefon plus výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
- vzít si svého zvířecího mazlíčka do práce;
- nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna;
- možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.).