Vedoucí fakturačního oddělení
Jsme organizace Člověk v tísni. Poskytujeme humanitární pomoc při katastrofách a krizích. Realizujeme programy pro zlepšení životních podmínek v rozvojových zemích, zmírnění dopadů klimatické změny, zasazujeme se o ochranu lidských práv a pomáháme jednotlivcům a skupinám pronásledovaným represivními režimy. Organizujeme největší filmový festival o lidských právech. V České republice se věnujeme sociálním a vzdělávacím službám, včetně dluhového poradenství lidem v tíživé životní situaci. Velkou pozornost věnujeme práci s dětmi a mládeží.
Pomáháme od roku 1992 a jsme jednou z největších nevládních organizací ve střední a východní Evropě. Několikrát jsme získali ocenění Férový zaměstnavatel. Přidejte se k nám!
Do našeho účetního týmu na centrále v Praze hledáme kolegyni / kolegu na pozici Vedoucí fakturačního oddělení.
Lokalita: Praha 2
Úvazek: 0,8 - plný
Nástup: co nejdříve (dle domluvy)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou (zkušební doba 6 měsíců)
Mzda: 50.000 - 55.000 Kč hrubého /měsíčně (při plném úvazku), dle Vašich zkušeností
Čeká na Vás zajímavá a různorodá činnost:
-
vedení středně velkého fakturačního týmu nákupních faktur;
-
nastavování pravidel, tvorba, úprava a kontrola procesů v dynamickém prostředí naší organizace;
-
spolupráce s hlavní účetní, daňovým poradcem a vedoucími ostatních oddělení;
-
účtování běžných a mimořádných účetních operací;
-
spolupráce na účetní závěrce společnosti, inventarizace účtů závazků a pohledávek;
-
možnost spolupráce na technickém vývoji ERP systému Microsoft Dynamics NAV BC.
Co od Vás očekáváme?
-
Předchozí zkušenost s vedením týmu a chuť pracovat s lidmi;
-
dobré komunikační a organizační schopnosti, důslednost, umění vysvětlovat a předávat informace;
-
účetní praxi, obecnou znalost problematiky DPH u nákupních faktur od tuzemských i zahraničních dodavatelů;
-
znalost účetního programu Microsoft Dynamics NAV bude výhodou;
-
AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem; plynulá čeština nebo slovenština slovem i písmem.
Co Vám můžeme nabídnout my?
-
Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
-
smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci;
-
skvělé kolegy a kolegyně, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, plus otevřené a přátelské vedení;
-
možnost školení v různých směrech: jazyky, účetnictví, daně;
-
útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
-
možnost pracovat částečně z domova (na základě domluvy);
-
dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí;
-
nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny na zotavení a 3 dny studijního volna;
-
služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
-
možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.).
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím následujícího odkazu:MÁM ZÁJEM!