Admin podpora uživatelů HR informačního systému
Zajímá Vás HR a IT a baví Vás obě oblasti propojovat? Do našeho dvanáctičlenného týmu hledáme kolegu / kolegyni, na pozici Admin podpora uživatelů HR informačního systému, který / která nám pomůže se správou nastavení a realizací nových nastavení HR informačního systému (HRIS) v Člověku v Tísni a zároveň manažerovi týmu vypomůže s koordinací činností. Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace.
Úvazek: 0,5
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: ihned či po dohodě
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Mzda: od 32.000 do 38.000 Kč hrubého (při plném úvazku) dle zkušeností
Úvazek: 0,5
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: ihned či po dohodě
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Mzda: od 32.000 do 38.000 Kč hrubého (při plném úvazku) dle zkušeností
Co bude náplní Vaší práce?
- Poskytovat podporu uživatelům pro první úroveň HRIS na misích a poskytovat přímou podporu uživatelům v ČR;
- předávat nevyřešené problémy k vyřešení dodavateli nebo programátorovi;
- informovat uživatele, pokud se vyskytne chyba/omezení funkce HRIS;
- udržovat nastavení HRIS a dělat nová dle zadání HR a manažerů;
- udržovat funkční integrace a pravidelně kontrolovat průběh přenosů dat, případně eskalovat řešení problémů na dodavatele a programátory;
- udržovat zaměstnanecká a organizační data v ostatních SW;
- updatovat manuály na sharepointu;
- provádět školení nových a stávajících uživatelů HRIS;
- rozvíjet uživatelské znalosti HRIS – např. podílet se na pravidelných schůzkách, vytvářet různé tipy a triky;
- spolupracovat se šéfem/kou týmu na plánování schůzek a školení.
Hledáme právě Vás, pokud:
- se bez problému domluvíte anglicky, mnoho našich kolegů česky nehovoří;
- znalost HR procesů, 2 roky zkušenost v HR profesi nebo zkušenost s administrací obdobného SW;
- pokročilý uživatel obdobného SW, pokročilá znalost Excelu, znalost SAP Success Factors velkou výhodou;
- schopnost nacházet řešení a věci dotahovat.
Co můžeme nabídnout my Vám?
- Zázemí stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
- smysluplnou a zajímavou práci v profesionálním a zároveň přátelském týmu;
- možnost různorodé a kreativní práce s mezinárodním přesahem;
- pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
- práci v organizaci, která svými projekty aktivně řeší problematiku změny klimatu;
- flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova;
- dětský klub (školku) pro předškolní děti zaměstnanců přímo v budově;
- neformální kanceláře v centru Prahy (5 minut z I.P.Pavlova/Nám. Míru);
- finanční ohodnocení v rozmezí 32.000 – 38.000 Kč hrubého (při plném úvazku) dle zkušeností uchazeče/ky;
- „dog friendly“ kancelář;
- 25 dnů dovolené plus 3 „sick days“ ročně.
Chci to zkusit!
Těšíme se na vaše reakce!