Admin podpora uživatelů HR informačního systému

Admin podpora uživatelů HR informačního systému

Tento inzerát je neaktivní.

Zajímá Vás HR a IT a baví Vás obě oblasti propojovat? Do našeho dvanáctičlenného týmu hledáme kolegu / kolegyni, na pozici Admin podpora uživatelů HR informačního systému, který / která nám pomůže se správou nastavení a realizací nových nastavení  HR informačního systému (HRIS) v Člověku v Tísni a zároveň manažerovi týmu vypomůže s koordinací činností. Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace.

Úvazek: 0,5
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: ihned či po dohodě 
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Mzda: od 32.000 do 38.000 Kč hrubého (při plném úvazku) dle zkušeností

Co bude náplní Vaší práce?

  • Poskytovat podporu uživatelům pro první úroveň HRIS na misích a poskytovat přímou podporu uživatelům v ČR; 
  • předávat nevyřešené problémy k vyřešení dodavateli nebo programátorovi;
  • informovat uživatele, pokud se vyskytne chyba/omezení funkce HRIS; 
  • udržovat nastavení HRIS a dělat nová dle zadání HR a manažerů;
  • udržovat funkční integrace a pravidelně kontrolovat průběh přenosů dat, případně eskalovat řešení problémů na dodavatele a programátory; 
  • udržovat zaměstnanecká a organizační data v ostatních SW;
  • updatovat manuály na sharepointu; 
  • provádět školení nových a stávajících uživatelů HRIS;
  • rozvíjet uživatelské znalosti HRIS – např. podílet se na pravidelných schůzkách, vytvářet různé tipy a triky;
  • spolupracovat se šéfem/kou týmu na plánování schůzek a školení.

Hledáme právě Vás, pokud:

  • se bez problému domluvíte anglicky, mnoho našich kolegů česky nehovoří;
  • znalost HR procesů, 2 roky zkušenost v HR profesi nebo zkušenost s administrací obdobného SW;
  • pokročilý uživatel obdobného SW, pokročilá znalost Excelu, znalost SAP Success Factors velkou výhodou;
  • schopnost nacházet řešení a věci dotahovat.

Co můžeme nabídnout my Vám? 

  • Zázemí stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
  • smysluplnou a zajímavou práci v profesionálním a zároveň přátelském týmu;
  • možnost různorodé a kreativní práce s mezinárodním přesahem;
  • pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
  • práci v organizaci, která svými projekty aktivně řeší problematiku změny klimatu;
  • flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova;
  • dětský klub (školku) pro předškolní děti zaměstnanců přímo v budově;
  • neformální kanceláře v centru Prahy (5 minut z I.P.Pavlova/Nám. Míru);
  • finanční ohodnocení v rozmezí 32.000 – 38.000 Kč  hrubého (při plném úvazku) dle zkušeností uchazeče/ky;
  • „dog friendly“ kancelář;
  • 25 dnů dovolené plus 3 „sick days“ ročně.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím následujícího odkazu: 

Chci to zkusit!

Těšíme se na vaše reakce!