Administrativní podpora call centra
Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv a vzdělávání. Pomáháme v zahraničí i České republice.
Do našeho týmu na centrále v Praze hledáme aktuálně kolegu/yni, který/á bude zajišťovat administrativní podporu call centra.
Kdo jsme?
Telefundraising je úspěšná metoda, kterou získáváme pravidelné dárce.
Telefonická komunikace je také součástí péče o významné dárce. Oddělení vzniklo na konci roku 2012 a od té doby jsme získali 38 tisíc pravidelných dárců do Klubu přátel Člověka v tísni. Nikdy nevoláme cizím lidem, všichni, kterým voláme, se do naší databáze dostali se svým souhlasem, obvykle když darovali jednorázový dar na SOS sbírku, nebo si koupili Skutečný dárek.
Ohlasy z našeho týmu:
„V našem týmu panuje přátelská atmosféra, kolegové se navzájem podporují a motivují, pomáháme si při řešení každodenních pracovních záležitostí. Pracovní doba a podmínky jsou flexibilní, což nám umožňuje lépe sladit práci a osobní život“.
Přečtěte si více názorů o tom, jak se u nás pracuje na Atmoskop.cz – platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.
Koho hledáme?
Pro naše call centrum hledáme šikovného a pečlivého člověka, který by v tandemu s vedoucí zajišťoval administrativní podporu pro náš desetičlenný tým. Hledáme někoho, kdo je organizovaný, má dobré komunikační schopnosti a je připraven zvládat různé administrativní úkoly s důrazem na detail. Administrativní podpora zajišťuje a zodpovídá za kontrolní procesy, které jsou nutné pro efektivní fungování call centra, což zahrnuje zejména pravidelnou kontrolu a plánování docházky telefonistů. Asistuje vedoucímu call centra při výběrových řízeních a školeních nových telefonistů, připravuje smlouvy a další materiály potřebné k nástupu do zaměstnání. Zvládá přípravu pravidelných i ad-hoc reportů a prezentací.
Co nabízíme:
- Úvazek: 0,75/30 hodin týdně
- Plat: 36 000 Kč (při plném úvazku)
- Smlouva: pracovní smlouva na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební lhůtou
- Nástup: ihned
- Místo výkonu práce: Praha
Jaká by byla vaše náplň práce?
- Podpora operátorů při administrativních činnostech;
- příprava reportů a statistik;
- organizace a plánování schůzek;
- komunikace s ostatními odděleními a podpora jejich činnosti;
- příprava a kontrola administrativních dokumentů;
- podpora a optimalizace administrativních procesů.
Co má splňovat ideální kandidát/ka?
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou;
- dobré komunikační schopnosti;
- výborná úroveň češtiny, angličtina výhodou,
- pokročilou znalost práce na PC (MS Office - Word, MS Excel, Outlook);
- pečlivost, spolehlivost a samostatnost;
- reprezentativní e-mailovou a telefonickou komunikaci
A co nabízíme my Vám?
- 😇 Smysluplnou práci: Stabilní zaměstnání a smysluplnou práci v jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě.
- 😊 Přátelské prostředí a skvělý tým: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci, pracujeme s výbornými kolegy, kteří jsou nejen profesionály ve svém oboru, ale také přáteli.
- ⏰ Flexibilní pracovní dobu: po zaučení kombinujeme přítomnost v kanceláři s prací z domova, což umožňuje lépe skloubit osobní a pracovní život.
- 📚 Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme odborná školení, jazykové vzdělávání, kurzy zaměřené na softskills a psychologickou podporu.
- 🏠 Lokalitu mimo korporátní bloky: naše centrála se nachází v příjemném prostředí Vinohrad, kousek od Náměstí Míru a IP Pavlova.
- 🌴 Štědrý balíček volna: 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení, 3 dny na samostudium (pro každého).
- 🎁 Další benefity: mobilní telefon plus výhodný tarif i pro rodinné příslušníky, firemní školku v přízemí budovy, Multisportku (samofinancovanou) a možnost brát svého čtyřnohého mazlíčka do práce.