Asistent/ka vedoucí provozu

Asistent/ka vedoucí provozu

Tento inzerát je neaktivní.

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci a rovněž projekty aktivně řešící problematiku změny klimatu.
Působíme ve více než 20 zemích světa, vč. ČR, a v současné době pro nás pracuje více než 2000 zaměstnanců.

Do Provozního oddělení Člověka v tísni, o.p.s., které zajištuje hladký chod celé organizace, aktuálně hledáme Asistenta/ku Vedoucí provozu Člověka v tísni.

Hledáme zodpovědnou/ného a sebemotivovanou/ného kolegyni či kolegu, která/ý si rád/a vezme na starost více i méně rutinní úkoly v týmu a o jejich dokončení se rád/a postará.

Úvazek: 0,5
Pracovní smlouva: na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Nástup: ihned
Místo pracoviště: Praha 2
Mzda: 36 až 39 000 Kč hrubého měsíčně při plném úvazku (dle zkušeností)

Jaké úkoly na Vás na této pozici čekají?

  • Administrativní podpora Vedoucí provozu;
  • přípravy dokumentů a podkladů pro jednání;
  • správa vozového parku, stavu a pojištění aut;
  • průběžná evidence stavu prostor v budovách centrály Člověka v tísni a komunikace oprav či nápravy nedostatků se správní a úklidovou firmou;
  • spolupráce s provozními zástupci jednotlivých oddělení;
  • objednávky zboží pro vnitřní potřebu centrály ČvT a zařízení jejich distribuce;
  • dílčí úkoly na projektech vedených oddělením provozu;
  • dílčí úkoly při organizaci celofiremních akcí;
  • e-mailová a tel. komunikace dovnitř i vně společnosti;
  • pomoc při přípravě výběrových řízení;
  • pochůzky po úřadech.

Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?

  • Min. SŠ vzdělání;
  • řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka;
  • zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky;
  • hodnotovou orientaci na sociální témata, udržitelnost, veřejnou prospěšnost;
  • vynikající schopnost zorganizovat si úkoly podle priorit a termínů;
  • sebemotivovaná, zodpovědná a vstřícná osobnost, která má ráda “čistý stůl”;
  • český jazyk na výborné úrovni, angličtina na komunikační úrovni slovem i písmem.

Co nabízíme my Vám?

  • Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
  • smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci;
  • skvělé kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, otevřené a přátelské vedení;
  • příležitost být součástí týmu, který podporuje chod celé organizace;
  • důvěru ze strany nadřízených zorganizovat si své úkoly v čase;
  • podporu a vedení v náročnějších úkolech;
  • prostor pro seberealizaci a další rozvoj - můžete se zapojit jak do odborných školení, jazyků, tak i kurzů zaměřených na softskills;
  • útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
  • možnost pravidelného homeoffice (2 dny v týdnu);
  • dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí;
  • možnost vzít si zvířecího mazlíčka do práce;
  • nárok na 25 dnů dovolené, sick days, 3 dny studijního volna;
  • služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
  • možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.).
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:  

Chci to zkusit! 

Těšíme se na vaši reakci!  

Jaká je u nás firemní kultura? Podívejte se na video našeho ředitele, Šimona Pánka.