Asistent/ka vedoucí provozu
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci a rovněž projekty aktivně řešící problematiku změny klimatu.
Působíme ve více než 20 zemích světa, vč. ČR, a v současné době pro nás pracuje více než 2000 zaměstnanců.
Do Provozního oddělení Člověka v tísni, o.p.s., které zajištuje hladký chod celé organizace, aktuálně hledáme Asistenta/ku Vedoucí provozu Člověka v tísni.
Hledáme zodpovědnou/ného a sebemotivovanou/ného kolegyni či kolegu, která/ý si rád/a vezme na starost více i méně rutinní úkoly v týmu a o jejich dokončení se rád/a postará.
Úvazek: 0,5
Pracovní smlouva: na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Nástup: ihned
Místo pracoviště: Praha 2
Mzda: 36 až 39 000 Kč hrubého měsíčně při plném úvazku (dle zkušeností)
Jaké úkoly na Vás na této pozici čekají?
- Administrativní podpora Vedoucí provozu;
- přípravy dokumentů a podkladů pro jednání;
- správa vozového parku, stavu a pojištění aut;
- průběžná evidence stavu prostor v budovách centrály Člověka v tísni a komunikace oprav či nápravy nedostatků se správní a úklidovou firmou;
- spolupráce s provozními zástupci jednotlivých oddělení;
- objednávky zboží pro vnitřní potřebu centrály ČvT a zařízení jejich distribuce;
- dílčí úkoly na projektech vedených oddělením provozu;
- dílčí úkoly při organizaci celofiremních akcí;
- e-mailová a tel. komunikace dovnitř i vně společnosti;
- pomoc při přípravě výběrových řízení;
- pochůzky po úřadech.
Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?
- Min. SŠ vzdělání;
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka;
- zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky;
- hodnotovou orientaci na sociální témata, udržitelnost, veřejnou prospěšnost;
- vynikající schopnost zorganizovat si úkoly podle priorit a termínů;
- sebemotivovaná, zodpovědná a vstřícná osobnost, která má ráda “čistý stůl”;
- český jazyk na výborné úrovni, angličtina na komunikační úrovni slovem i písmem.
Co nabízíme my Vám?
- Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
- smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci;
- skvělé kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, otevřené a přátelské vedení;
- příležitost být součástí týmu, který podporuje chod celé organizace;
- důvěru ze strany nadřízených zorganizovat si své úkoly v čase;
- podporu a vedení v náročnějších úkolech;
- prostor pro seberealizaci a další rozvoj - můžete se zapojit jak do odborných školení, jazyků, tak i kurzů zaměřených na softskills;
- útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
- možnost pravidelného homeoffice (2 dny v týdnu);
- dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí;
- možnost vzít si zvířecího mazlíčka do práce;
- nárok na 25 dnů dovolené, sick days, 3 dny studijního volna;
- služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
- možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.).