Compliance Officer
Tento inzerát je neaktivní.
Organizace Člověk v tísni (ČvT) je jednou z největších neziskových organizací v regionu střední a východní Evropy působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V současné době pracuje pro Humanitární a rozvojovou sekci Člověka v tísni ve 23 zemích na 3 kontinentech přes 1900 zaměstnanců.
Tým Centra pro lidská práva a demokracii Člověka v tísni a tým Humanitární a rozvojové pomoci hledá do svých řad šikovného a zodpovědného kolegu či kolegyni na pozici Compliance Officer.
Datum nástupu: ASAP
Úvazek: plný
Místo výkonu práce: Praha 2 (s občasnými výjezdy na mise)
Odměna: 37 000 – 43 000 Kč (podle seniority)
Co bude náplní Vaší práce?
- Plnění samostatných úkolů v oblasti koordinace externích auditů a compliance podpory několika zahraničních misí a Centra pro lidská práva a demokracii;
- podpora External Audit and Compliance manažera s celkovou koordinací a komunikací systémových (celoorganizačních) a projektových auditů (USAID, EC, Česka rozvojová agentura a další) a postupné zaučování k plné samostatnosti;
- komunikace a koordinace schůzek auditorů s kolegy, především finančními a projektovými manažery, příprava podkladů pro auditory;
- provádění kontrol projektů pro potřeby auditu v souladu s požadavky donorů;
- dohled nad audity, včetně jejich termínů, rozpočtování a plánování;
- navrhování systémových zlepšení na základě výsledků auditů ve spolupráci s Compliance manažerem, identifikace rizik a jejich zanesení do organizačních registrů;
- podpora misí i HQ kolegů prostřednictvím e-mailové komunikace;
- analýza podmínek institucionálních donorů a sdílení znalostí s kolegy prostřednictvím školení a tvorby e-learningů;
- interní připomínkování a schvalování donorských smluv dle regionů;
- tvorba a připomínkování interních směrnic;
- spolupráce s ostatními odděleními (zejména s interním auditdm, finančními manažery a právním oddělením).
Co očekáváme:
- samostatnost v řešení zadaných úkolů a plnění termínů;
- VŠ vzdělání, výhodou je orientace ve financích, ekonomice a právu a předchozí zkušenost z auditů;
- proaktivitu při komunikaci s kolegy a při výkonu úkolů;
- komunikativnost a vstřícný postoj a schopnost příjemné komunikace s kolegy na zahraničních misích, s významnými donory a auditory;
- adaptabilitu a schopnost vyrovnat se s dynamicky se měnícím prostředím;
- výbornou angličtinu, španělština by byla výhodou;
- analytické, finanční a logické myšlení, schopnost pracovat samostatně v náročné agendě auditů a podmínek donorů, ale nebojte se, máme zkušenosti a systémy, ve kterých Vás zaučíme;
- znalost práce Excelem na pokročilé úrovni a s účetními a finančními systémy by byla výhodou;
- předchozí zkušenost v neziskovém sektoru (na finanční nebo podobné pozici) uvítáme.
Co můžeme nabídnout my vám:
- podporu vedení i kolegů oddělení a vstřícnou spolupráci z ostatních oddělení;
- získání pracovní zkušenosti v jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě;
- smysluplnou a zajímavou práci v profesionálních a zároveň přátelských týmech;
- pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
- velkou podporu v zaškolení a dalším rozvoji – můžete se zapojit i do dalších odborných školení jak technických znalostí, tak soft skills;
- kurz angličtiny;
- kanceláře v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/Náměstí Míru);
- možnost částečně pracovat z domova, cca 2 dny v týdnu;
- nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny samostudia;
- multisport kartu (samofinancovanou);
- služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
- firemní školku v přízemí budovy;
- možnost vzít svého mazlíčka do práce.
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto odkazu:
CHCI TO ZKUSIT!
Těšíme se naVaši reakci!
Poznámka: Kontaktování kandidátů*kandidátek a první kola pohovorů proběhnou počínaje prvním týdnem v lednu 2024. Děkujeme za pochopení.