Exekutivní asistent/ka managementu společnosti
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci a rovněž projekty aktivně řešící problematiku změny klimatu.
V současné době pro nás pracuje více než 2000 zaměstnanců, kromě ČR v dalších více než 20 zemích světa.
Nyní vypisujeme výběrové řízení na pozici Exekutivní asistent/ka managementu společnosti. Jeho/jejím úkolem bude kompletní organizační a administrativní podpora ředitele organizace Šimona Pánka, vedení jeho agendy a podpora vrcholového vedení společnosti.
Místo výkonu práce: Praha 2
Pracovní úvazek: Plný
Nástup: dle dohody
Pracovní poměr: na dobu určitou 1 roku (s možností dalšího prodloužení na dobu neurčitou)
V současné době pro nás pracuje více než 2000 zaměstnanců, kromě ČR v dalších více než 20 zemích světa.
Nyní vypisujeme výběrové řízení na pozici Exekutivní asistent/ka managementu společnosti. Jeho/jejím úkolem bude kompletní organizační a administrativní podpora ředitele organizace Šimona Pánka, vedení jeho agendy a podpora vrcholového vedení společnosti.
Místo výkonu práce: Praha 2
Pracovní úvazek: Plný
Nástup: dle dohody
Pracovní poměr: na dobu určitou 1 roku (s možností dalšího prodloužení na dobu neurčitou)
Co bude náplní Vaší práce?
- Komplexní podpora činnosti ředitele společnosti;
- příprava podkladů pro jednání ředitele společnosti;
- zodpovědnost za zajištění chodu sekretariátu vrcholového vedení společnosti;
- vedení administrativní agendy sekretariátu, telefonická komunikace na firemní i externí úrovni,
- komunikace a spolupráce s ostatními útvary a vedoucími zaměstnanci společnosti, zápisy z porad;
- organizace schůzek, porad, obchodních jednání a zahraničních cest;
- řešení operativních úkolů a požadavků;
- příprava podkladů pro jednání Výkonné rady společnosti, Správní a Dozorčí rady;
- dílčí spolupráce na organizaci akcí pro zaměstnance.
Co očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání;
- alespoň 5 ti letá zkušenost na obdobné pozici;
- velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka;
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti;
- příjemné a kultivované vystupování;
- velmi dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook, Teams) a schopnost učit se a pracovat s interními specializovanými systémy společnosti;
- schopnost aktivně používat aplikace zjednodušující plánování jako Doodle, Calendly, apod., případně aplikace pro správu elektronických pozvánek na akce;
- pozitivní a proaktivní přístup k práci;
- hodnotovou orientaci na sociální témata a veřejnou prospěšnost;
- asertivitu, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, rychlost;
- řidičský průkaz skupiny B.
Co nabízíme my Vám?
- Získání pracovní zkušenosti v jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě;
- platové rozpětí 36.000 - 41.000 Kč při plném úvazku podle seniority kandidáta/tky;
- smysluplnou práci s mezinárodním přesahem v prostředí založeném na otevřenosti a neformálních vztazích a možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (např. festival Jeden svět);
- možnost osobního rozvoje, nejen kurzu angličtiny;
- Multisport kartu (samofinancovanou);
- kanceláře v centru města (5 minut z I.P. Pavlova/Náměstí Míru) a flexibilní přístup k organizaci týdne, plus možnost práce z domova;
- nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna;
- mobilní telefon plus výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
- možnost využití dětského klubu (“školky”) pro děti od 2 let;
- možnost vzít si svého psa do práce.