Facebook Ads specialista/ka

Facebook Ads specialista/ka

Člověk v tísni je největší nevládní organizace ve střední a východní Evropě, máme 3000 zaměstnanců a pracujeme ve 43 zemích na světě. Zabýváme se humanitární a rozvojovou pomocí, obranou lidských práv, sociální prací a vzděláváním. 

V našich fundraisingových a komunikačních teamech pracují desítky lidí, kteří realizují velké množství osvětových i výkonnostních kampaní. Do teamu expertů na sociální sítě hledáme posilu – specialistu/ku na PPC reklamu na sociálních sítích. 

Hledáme člověka, který rozumí reklamě na sociálních sítích a umí nastavit a řídit PPC kampaně. Zároveň by náš nový kolega/yně měl být schopný/á také spolupracovat na přípravě podoby reklam – napsat dobrý text, vybrat vhodný vizuál, zadat tvorbu grafiky nebo videa atd a rychle se zorientovat ve široké škále činností, které Člověk v tísni dělá.  
 

Úvazek: preferujeme plný úvazek, ale i jiné možnosti jsou otevřené (částečný úvazek, externí spolupráce) 
Místo: Praha 2 
Nástup: červenec 2023 nebo dle dohody 

Co bude náplní Vaší práce? 

  • Spolupráce s fundraisingovým a s mediálním oddělením Člověka v tísni; 
  • spolupráce na plánování, realizaci, optimalizaci, vyhodnocení a reportování reklamních kampaní na sociálních sítích; 
  • správa PPC kampaní ve Facebook Ads Manageru;,  
  • vyhodnocování reklamních kampaní na základě interních systémů a Google Analytics 4, webová analytika; 
  • spolupráce napříč odděleními Člověka v tísni, občasná spolupráce s externími reklamními agenturami; 
  • spolupráce na vymýšlení contentu vhodného pro reklamu, koordinace vzniku contentu s kreativci, copywritery, grafiky a dalšími. 

Co požadujeme: 

  • Zkušenost se správou PPC reklamy na sociálních sítích (se zaměřením na FB/IG) alespoň 1 rok; 
  • znalost reklamního prostředí Meta Ads Manager; 
  • výhodou je znalost dalších reklamních prostředí LinkedIn Ads, Twitter Ads a v Google Ads – YouTube; 
  • obecné přehled napříč ostatními marketingovými kanály; 
  • orientaci a znalost marketingových termínů jako např. CTR, CPM, PNO a dalších; 
  • znalost práce v MS Excel; 
  • perfektní češtinu a dobrou angličtinu; 
  • dobré komunikační a sociální dovednosti; 
  • proaktivní přístup a samostatnost; 
  • chuť se vzdělávat. 

Co můžeme nabídnout my Vám? 

  • Nástupní plat 41 – 45 000 Kč hrubého měsíčně dle předchozích zkušeností; 
  • možnost získat zkušenosti v oblasti reklamy a marketingu v nejúspěšnějším fundraisingovém teamu v Česku; 
  • zázemí největší nevládní organizace ve středí a východní Evropě; 
  • pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích; 
  • jazykové kurzy, možnost účastnit se školení mediálních a technických znalostí a soft skills; 
  • kanceláře v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/náměstí Míru); 
  • možnost pravidelného homeoffice; 
  • nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna; 
  • multisport kartu (samofinancovanou); 
  • firemní školku v přízemí budovy; 
  • možnost vzít svého zvířecího mazlíčka do práce; 
  • možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje, jako je například festival Jeden svět. 

Jak se přihlásit:

Zaujala vás naše nabídka? Dejte nám o sobě vědět zasláním svého životopisumotivačního dopisu přes náš přihlašovací formulář:

Chci to zkusit! 

Těšíme se!