Facebook Ads specialista/ka
Člověk v tísni je největší nevládní organizace ve střední a východní Evropě, máme 3000 zaměstnanců a pracujeme ve 43 zemích na světě. Zabýváme se humanitární a rozvojovou pomocí, obranou lidských práv, sociální prací a vzděláváním.
V našich fundraisingových a komunikačních teamech pracují desítky lidí, kteří realizují velké množství osvětových i výkonnostních kampaní. Do teamu expertů na sociální sítě hledáme posilu – specialistu/ku na PPC reklamu na sociálních sítích.
Hledáme člověka, který rozumí reklamě na sociálních sítích a umí nastavit a řídit PPC kampaně. Zároveň by náš nový kolega/yně měl být schopný/á také spolupracovat na přípravě podoby reklam – napsat dobrý text, vybrat vhodný vizuál, zadat tvorbu grafiky nebo videa atd a rychle se zorientovat ve široké škále činností, které Člověk v tísni dělá.
Úvazek: preferujeme plný úvazek, ale i jiné možnosti jsou otevřené (částečný úvazek, externí spolupráce)
Místo: Praha 2
Nástup: červenec 2023 nebo dle dohody
Co bude náplní Vaší práce?
- Spolupráce s fundraisingovým a s mediálním oddělením Člověka v tísni;
- spolupráce na plánování, realizaci, optimalizaci, vyhodnocení a reportování reklamních kampaní na sociálních sítích;
- správa PPC kampaní ve Facebook Ads Manageru;,
- vyhodnocování reklamních kampaní na základě interních systémů a Google Analytics 4, webová analytika;
- spolupráce napříč odděleními Člověka v tísni, občasná spolupráce s externími reklamními agenturami;
- spolupráce na vymýšlení contentu vhodného pro reklamu, koordinace vzniku contentu s kreativci, copywritery, grafiky a dalšími.
Co požadujeme:
- Zkušenost se správou PPC reklamy na sociálních sítích (se zaměřením na FB/IG) alespoň 1 rok;
- znalost reklamního prostředí Meta Ads Manager;
- výhodou je znalost dalších reklamních prostředí LinkedIn Ads, Twitter Ads a v Google Ads – YouTube;
- obecné přehled napříč ostatními marketingovými kanály;
- orientaci a znalost marketingových termínů jako např. CTR, CPM, PNO a dalších;
- znalost práce v MS Excel;
- perfektní češtinu a dobrou angličtinu;
- dobré komunikační a sociální dovednosti;
- proaktivní přístup a samostatnost;
- chuť se vzdělávat.
Co můžeme nabídnout my Vám?
- Nástupní plat 41 – 45 000 Kč hrubého měsíčně dle předchozích zkušeností;
- možnost získat zkušenosti v oblasti reklamy a marketingu v nejúspěšnějším fundraisingovém teamu v Česku;
- zázemí největší nevládní organizace ve středí a východní Evropě;
- pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
- jazykové kurzy, možnost účastnit se školení mediálních a technických znalostí a soft skills;
- kanceláře v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/náměstí Míru);
- možnost pravidelného homeoffice;
- nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna;
- multisport kartu (samofinancovanou);
- firemní školku v přízemí budovy;
- možnost vzít svého zvířecího mazlíčka do práce;
- možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje, jako je například festival Jeden svět.