HR Business analytik/čka pro implementaci HR informačního systému

HR Business analytik/čka pro implementaci HR informačního systému

Zajímá Vás HR a IT a baví Vás obě oblasti propojovat? Do našeho dvanáctičlenného SWORD týmu (Software operations and development) hledáme kolegu / kolegyni na pozici HR Business analytik/čka pro implementaci HR informačního systému, který / která nám pomůže s implementací a rozvojem HR informačního systému (HRIS) v Člověku v Tísni. Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace.

Úvazek: plný
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: nejlépe ihned
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou

Co bude náplní Vaší práce?

  • Aktivně spolupracovat s interními HR týmy, Garanty projektu a projektovým manažerem na implementaci HR informačního systému;
  • analyzovat a popisovat současné HR procesy a navrhovat jejich nastavení v HRIS;
  • definovat požadavky a oblast dat pro nastavení systému;
  • vytvářet procesní mapy, ve spolupráci s HR týmy definovat HR procesní standardy a hledat nejvhodnější řešení pro jejich nastavení v HRIS;
  • podílet se na konfiguraci systému a jeho testování;
  • sjednocovat názvosloví a hodnoty číselníků v HRIS;
  • definovat požadavky na reporty a vytvářet zadání pro jejich nastavení v HRIS;
  • reportovat průběh implementace projektovému manažerovi;
  • podílet se na přípravě školících materiálů a školení uživatelů;
  • poskytovat podporu uživatelům po „Go-live“ včetně řešení požadavků;
  • sbírat podněty, navrhovat zlepšení a vytvářet změnová zadání pro další rozvoj HRIS.

Hledáme právě Vás, pokud:

  • se bez problému domluvíte anglicky, jsme součástí mezinárodním týmu a spolupráce s kolegy z jiných zemí je nezbytná;
  • se v oblasti HR pohybujete minimálně 2 roky, ideálně na HR pozici v ČR či zahraničí;
  • máte výborné analytické schopnosti a předešlou zkušenost s nastavováním HR procesů, implementací nebo správou HRIS (výhodou);
  • znalost SAP Success Factors výhodou;
  • schopnost nacházet řešení a věci dotahovat.

Co můžeme nabídnout my Vám?

  • Získání pracovní zkušenosti v jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě; 

  • možnost různorodé a kreativní práce s mezinárodním přesahem; 

  • smysluplnou a zajímavou práci v profesionálním a zároveň přátelském týmu; 

  • pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích; 

  • práci v organizaci, která svými projekty aktivně řeší problematiku změny klimatu; 

  • možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje, jako je například festival Jeden svět; 

  • velkou podporu v zaškolení a dalším rozvoji – můžete se zapojit i do dalších odborných školení jak technických znalostí, tak soft skills; 

  • úzkou spolupráci se seniorními kolegy (pro juniory), možnost podporovat a učit juniornější kolegy (pro seniory);  

  • kurz angličtiny; 

  • kanceláře v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/Náměstí Míru); 

  • finanční ohodnocení v rozmezí 38 000 – 42 000 Kč hrubého dle zkušeností kandidáta; 

  • možnost částečně pracovat z domova, cca 2 dny v týdnu; 

  • nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna; 

  • multisport kartu (samofinancovanou); 

  • služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky; 

  • firemní školku v přízemí budovy; 

  • možnost vzít svého mazlíčka do práce. 

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:  

Chci to zkusit! 

Těšíme se na vaši reakci!