Specialista/ka pro implementaci HR informačního systému

Specialista/ka pro implementaci HR informačního systému

Tento inzerát je neaktivní.

Zajímá Vás HR a IT a baví Vás obě oblasti propojovat? Do našeho HRIS týmu hledáme kolegu / kolegyni na pozici Specialista/ka pro implementaci HR informačního systému, který / která nám pomůže s implementací a rozvojem systému Success Factors v Člověku v Tísni. Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace.

Úvazek: plný
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: nejlépe ihned
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Mzda: v rozmezí 40 500 - 48 000 Kč hrubého / měsíčně dle zkušeností kandidáta

Co bude náplní Vaší práce?

  • Aktivně spolupracovat s interními HR týmy, garanty projektu a projektovým manažerem na implementaci systému Success Factors do více než 20 zemí, kde naše organizace působí;
  • analyzovat a popisovat současné HR procesy a navrhovat jejich nastavení v systému;
  • definovat požadavky a oblasti dat pro nastavení systému;
  • podílet se na konfiguraci systému a jeho testování;
  • sjednocovat názvosloví a hodnoty číselníků v HRIS;
  • definovat požadavky na reporty a vytvářet zadání pro jejich nastavení v HRIS;
  • podílet se na přípravě školících materiálů a školení uživatelů;
  • poskytovat podporu uživatelům po „Go-live“ včetně řešení požadavků;
  • sbírat podněty, navrhovat zlepšení a vytvářet změnová zadání pro další rozvoj systému.

Hledáme právě Vás, pokud:

  • se bez problému domluvíte anglicky, jsme součástí mezinárodním týmu a spolupráce s kolegy z jiných zemí je nezbytná;
  • máte výborné analytické schopnosti a předešlou zkušenost s nastavováním HR procesů, implementací nebo správou HR nebo obdobného systému;
  • máte schopnost nacházet řešení a věci dotahovat;
  • znalost SAP Success Factors je výhodou.

Co můžeme nabídnout my Vám?

  • Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
  • smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci;skvělé kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, otevřené a přátelské vedení;
  • prostor pro seberealizaci a další rozvoj - můžete se zapojit jak do odborných školení, jazyků, tak i kurzů zaměřených na softskills;
  • útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
  • v případě potřeby možnost pracovat plně z domova (full remote);
  • dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí;
  • možnost vzít si zvířecího mazlíčka do práce;
  • nárok na 25 dnů dovolené, sick days, 3 dny studijního volna;
  • služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
  • možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.).
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:  

Chci to zkusit! 

Těšíme se na vaši reakci!  

Jaká je u nás firemní kultura? Podívejte se na video našeho ředitele, Šimona Pánka.