Junior finanční manažer/ka

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2017 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 21 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího finančního týmu v Praze (s obratem více než 1,7 miliardy) hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Junior Finanční manažera/ka.

 

Zajímá vás, co říkají o práci ve financích Člověka v tísni naše kolegyně? Podívejte se na krátké, ale všeříkající video Romči a Martiny.

Co Ti nabízíme:

  • Zázemí největší české neziskové organizace
  • Různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem (možnosti jezdit na naše zahraniční mise)
  • Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Fair trade kávu od Mamacoffee
  • Dog and child friendly prostředí
  • 25 dní placené dovolené + studijní volno
  • Možnost práce z domova, flexibilitu nejen pro studenty
  • Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme
  • Fajn kolegy a sympatického ředitele – přesvědč se sám/sama zde

Tvá role

Staň se součástí 12-členného finančního týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze. Uč se, rozvíjej se a cestuj s námi.

Tvou náplní práce bude finančně-administrativní podpora aktivit ČvT (práce je vykonávána z centrály v Praze). Pozice je skvělou příležitostí pro absolventy (případně studenty posledních ročníků) vysokých škol, kteří mají zájem o získání zkušeností v oblasti financí, jejich dalšímu rozvoji a možnosti proniknout do fungování největší české neziskové organizace, rozvojové a humanitární pomoci s perspektivou výjezdu na zahraniční misi. Navíc budeš mít možnost přicházet s vlastními nápady, podílet se na nastavování procesů a osobně jezdit na mise.

Pro tuto pozici považujeme za důležité:

  • Zkušenost s rozpočty, projektovým účetnictvím či financích je výhodou
  • Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí
  • Dobrou znalost angličtiny (další jazyky jsou výhodou)
  • Proaktivitu, analytické myšlení a pokročilou znalost Excelu
  • Schopnost srozumitelně a citlivě komunikovat s různými skupinami osob a respektovat jejich rozdílné kulturní zázemí

Zaujala Tě tato pracovní pozice? Pošli nám svůj životopis a motivační dopis.

Podobné pozice