Ředitel/ka HR
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. dlouhodobě usiluje o otevřenou, informovanou, angažovanou a zodpovědnou společnost, která není lhostejná k problémům doma ani za hranicemi naší země. Za účelem zajištění vysoké úrovně práce s lidmi, kteří v Člověku v tísni plní své poslání, hledáme zkušenou, dynamickou a motivovanou osobu na pozici Ředitele/ky HR, který/á s podporu provozní ředitelky převezme zodpovědnost za nastavení a realizaci efektivních strategií a iniciativ v oblasti lidských zdrojů tak, aby odpovídaly potřebám neziskové organizace a podporovaly dosahování cílů Člověka v tísni. Ředitel/ka HR bude členem výkonné rady společnosti.
Ideální kandidát/ka na tuto pozici by měl/a mít zkušenosti v oblasti řízení lidských zdrojů, vysoce etický přístup k práci, vynikající komunikační dovednosti a znalosti pracovně-právní legislativy a HR procesů. Měl/a být schopný/á komplexně a strategicky myslet, vynikat v mezilidských vztazích a mít silné organizační schopnosti. Výhodou jsou také zkušenosti s řízením změn.
Detaily pozice:
Lokalita: Praha 2
Úvazek: plný
Nástup: ideálně září 2023
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou (zkušební doba 6 měsíců)
Mzda: 55.000 - 61.000 Kč hrubého/měsíčně
Liniový manažer: provozní ředitelka
Ideální kandidát/ka na tuto pozici by měl/a mít zkušenosti v oblasti řízení lidských zdrojů, vysoce etický přístup k práci, vynikající komunikační dovednosti a znalosti pracovně-právní legislativy a HR procesů. Měl/a být schopný/á komplexně a strategicky myslet, vynikat v mezilidských vztazích a mít silné organizační schopnosti. Výhodou jsou také zkušenosti s řízením změn.
Detaily pozice:
Lokalita: Praha 2
Úvazek: plný
Nástup: ideálně září 2023
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou (zkušební doba 6 měsíců)
Mzda: 55.000 - 61.000 Kč hrubého/měsíčně
Liniový manažer: provozní ředitelka
Zodpovědnosti na této pozici zahrnují:
- Vedení HR týmu, a to v počátku především se zaměřením na HR procesy v ČR;
- implementace HR strategie a procesů v rámci nově vznikající HR architektury (organizace HR služeb, konsolidace HR procesů, nastavování pravidel a postupů);
- strategické plánování v oblasti řízení lidských zdrojů;
- klíčová osoba pro otázky lidských zdrojů a zaměstnaneckých vztahů v České republice;
- úzká spolupráce s vrcholovým managementem, poradenství v oblasti HR politik a procesů;
- podpora a dohled nad náborovým týmem s cílem vytvářet a rozvíjet efektivní procesy náboru a strategie získání a udržení talentů;
- identifikace rozvojových potřeb organizace i jednotlivců, zodpovědnost za programy vzdělávání a rozvoje, přenášení znalostí napříč organizací a budování kultury učení;
- podpora a rozvoj Centra excelence (příklad Comp&Ben specialista, Well being specialita, HR marketingový specialista atd.) a spolupráce s interními HR Business partnery;
- monitorování spokojenosti a angažovanosti zaměstnanců, rozvoj flexibilních pracovních modelů a programů podporujících bezpečnost, pracovní prostřední a duševní pohodu zaměstnanců;
- spolupráce na implementaci informačního systému lidských zdrojů (HRIS) pro zvýšení efektivity HR operací;
- zodpovědnost za HR směrnice/manuály, aby byly vždy v souladu s regulačními a legislativními požadavky a také rozvojem organizace;
- zodpovědnost za administrativní podporu životního cyklu zaměstnance a koordinaci administrativních HR agend.
Minimální požadavky:
- Vysokoškolské/bakalářské vzdělání, ideálně v odpovídajícím oboru;
- 7–10 let praxe v různých HR rolích, z toho 5 let v pozici s manažerskou odpovědností a zkušeností ve vedení většího pracovního týmu;
- zkušenost s tvorbou a implementací HR strategie;
- expertiza v HR oblasti a praktické zkušenosti s klíčovými HR procesy (viz výše);
- zkušenost s řízením projektů a změnových procesů;
- vysoká organizovanost a schopnost určovat priority, strategické myšlení;
- vysoká úroveň emoční inteligence, interpersonálních a komunikačních dovedností;
- proaktivní přístup k identifikaci problémů a jejich řešení, schopnost rozpoznávat příležitosti a kriticky je hodnotit;
- zkušenost se SAP SuccessFactors vítána;
- znalost českého pracovního práva;
- plynulá čeština a angličtina;
- dobrá počítačová gramotnost.
Co Vám můžeme nabídnout my?
Být součástí vedení dynamické, hodnotově založené, idealistické, silné a vlivné organizace. Nejvyšší míru samostatnosti a plnou důvěru vedení, flexibilní pracovní model, dětský klub (školka), 25 dnů dovolené, 3 sick days a 3 dny placeného volna pro osobní rozvoj.Upozorňujeme, že výběrové řízení bude mít několik kol.
Zájemce prosíme, aby nám zaslali svůj strukturovaný životopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:
Chci to zkusit!
Budeme se těšit na Vaši odpověď!Upozornění: Vzhledem k nepřítomnosti kolegů mohou být některá výběrová řízení časově náročnější. Děkujeme za pochopení.