Účetní nákupních faktur
Typ úvazku: plný nebo zkrácený úvazek (0,8 - 1,0)
Lokalita: Praha, centrální kancelář organizace
Termín nástupu: ihned či dle dohody
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci. Pomáháme v zahraničí i v České republice.
Do našeho účetního týmu na pražské centrále hledáme novou posilu na pozici Účetní nákupních faktur. Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat odpovědi na komplexní úkoly a nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace.
Co budete mít na starost?
- Účtování přijatých tuzemských a zahraničních faktur a s tím spojené řešení problematiky DPH;
- dále budete účtovat interní předpisy k dodavatelským smlouvám, smlouvám o poskytnutých darech a k smlouvám autorským a licenčním;
- budete v denní komunikaci s kolegy v ČR i v zahraničí v řešení různorodých otázek spojených se zaúčtováním jednotlivých případů;
- svěřena vám bude kontrola a párování sald dodavatelů;
- a také se budete podílet na přípravě závěrky organizace a na s ní spojených dílčích i komplexních úkolech.
Jak si Vás představujeme?
- Dokončil/a jste školu ekonomického zaměření (střední nebo vysokou);
- máte praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky;
- praktické znalosti účetnictví a problematiky DPH u českých i zahraničních faktur;
- dokážete pracovat samostatně, máte analytické myšlení, jste proaktivní a umíte si svou práci dobře plánovat a organizovat;
- máte smysl pro detail, dotahujete věci do konce a jste otevřený/á učit se nové postupy;
- aktivně mluvíte česky a anglicky (s kolegy na zahraničních misích budete čas od času v kontaktu);
- ideálně máte zkušenost s účetními a databázovými programy (používáme Microsoft Dynamics NAV);
- jste týmový hráč/týmová hráčka, budete úzce spolupracovat s ostatními členy týmu, kteří ocení Vaše dobré komunikační schopnosti a proaktivní přístup.
Co můžeme nabídnout my Vám?
- Získání pracovní zkušenosti v jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě;
- nástupní plat v závislosti na Vašich zkušenostech 35 – 40 000 Kč při plném úvazku, ekvivalent při zkráceném úvazku;
- smysluplnou a zajímavou práci v profesionálním a zároveň přátelském týmu;
- pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
- práci v organizaci, která svými projekty aktivně řeší problematiku změny klimatu;
- možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje, jako je například festival Jeden svět;
- velkou podporu v zaškolení a dalším rozvoji – můžete se zapojit i do dalších odborných školení jak technických znalostí, tak soft skills;
- kurzy anglického jazyka a možnost interního a externího rozšiřování vzdělávání v oblasti účetnictví;
- laptop a mobilní telefon s firemním tarifem, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
- kanceláře v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/Náměstí Míru) a kávu od Mamacoffee na pracovišti;
- po zapracování možnost částečně pracovat z domova;
- nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna;
- firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
- velmi různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem;
- Multisport kartu (samofinancovanou);
- firemní školku v přízemí budovy;
- dog-friendly office.