Účetní nákupních faktur

Účetní nákupních faktur

Tento inzerát je neaktivní.

Typ úvazku: plný nebo zkrácený úvazek (0,8 - 1,0)
Lokalita: Praha, centrální kancelář organizace
Termín nástupu: ihned či dle dohody
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci. Pomáháme v zahraničí i v České republice.

Do našeho účetního týmu na pražské centrále hledáme novou posilu na pozici Účetní nákupních faktur. Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat odpovědi na komplexní úkoly a nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace.

Co budete mít na starost?

  • Účtování přijatých tuzemských a zahraničních faktur a s tím spojené řešení problematiky DPH;
  • dále budete účtovat interní předpisy k dodavatelským smlouvám, smlouvám o poskytnutých darech a k smlouvám autorským a licenčním;
  • budete v denní komunikaci s kolegy v ČR i v zahraničí v řešení různorodých otázek spojených se zaúčtováním jednotlivých případů;
  • svěřena vám bude kontrola a párování sald dodavatelů;
  • a také se budete podílet na přípravě závěrky organizace a na s ní spojených dílčích i komplexních úkolech.

Jak si Vás představujeme?

  • Dokončil/a jste školu ekonomického zaměření (střední nebo vysokou);
  • máte praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky;
  • praktické znalosti účetnictví a problematiky DPH u českých i zahraničních faktur;
  • dokážete pracovat samostatně, máte analytické myšlení, jste proaktivní a umíte si svou práci dobře plánovat a organizovat;
  • máte smysl pro detail, dotahujete věci do konce a jste otevřený/á učit se nové postupy;
  • aktivně mluvíte česky a anglicky (s kolegy na zahraničních misích budete čas od času v kontaktu);
  • ideálně máte zkušenost s účetními a databázovými programy (používáme Microsoft Dynamics NAV);
  • jste týmový hráč/týmová hráčka, budete úzce spolupracovat s ostatními členy týmu, kteří ocení Vaše dobré komunikační schopnosti a proaktivní přístup.

Co můžeme nabídnout my Vám?

  • Získání pracovní zkušenosti v jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě;
  • nástupní plat v závislosti na Vašich zkušenostech 35 – 40 000 Kč při plném úvazku, ekvivalent při zkráceném úvazku;
  • smysluplnou a zajímavou práci v profesionálním a zároveň přátelském týmu;
  • pracovní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
  • práci v organizaci, která svými projekty aktivně řeší problematiku změny klimatu;
  • možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje, jako je například festival Jeden svět;
  • velkou podporu v zaškolení a dalším rozvoji – můžete se zapojit i do dalších odborných školení jak technických znalostí, tak soft skills;
  • kurzy anglického jazyka a možnost interního a externího rozšiřování vzdělávání v oblasti účetnictví;
  • laptop a mobilní telefon s firemním tarifem, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
  • kanceláře v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/Náměstí Míru) a kávu od Mamacoffee na pracovišti;
  • po zapracování možnost částečně pracovat z domova;
  • nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna;
  • firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích;
  • velmi různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem;
  • Multisport kartu (samofinancovanou);
  • firemní školku v přízemí budovy;
  • dog-friendly office.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím následujícího odkazu:

Chci to zkusit!

Těšíme se na vaši reakci!