Administrativní pracovník/ce finančního oddělení
Jsme organizace Člověk v tísni. Poskytujeme humanitární pomoc při katastrofách a krizích. Realizujeme programy pro zlepšení životních podmínek v rozvojových zemích, zmírnění dopadů klimatické změny, zasazujeme se o ochranu lidských práv a pomáháme jednotlivcům a skupinám pronásledovaným represivními režimy. Organizujeme největší filmový festival o lidských právech. V České republice se věnujeme sociálním a vzdělávacím službám, včetně dluhového poradenství lidem v tíživé životní situaci. Velkou pozornost věnujeme práci s dětmi a mládeží.
Pomáháme od roku 1992 a jsme jednou z největších nevládních organizací ve střední a východní Evropě. Několikrát jsme získali ocenění Férový zaměstnavatel. Přidejte se k nám!
Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovník/ce finančního oddělení. Vaším hlavním úkolem bude práce s archivačním systémem, provozní agenda a administrativní podpora finančního týmu.
Místo práce: Praha 2
Typ úvazku: 0,8-1
Nástup: co nejdříve
Pracovní úvazek: na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
Mzda: 36 000 - 39 000 Kč/měsíc při plném úvazku dle Vašich zkušeností
Pomáháme od roku 1992 a jsme jednou z největších nevládních organizací ve střední a východní Evropě. Několikrát jsme získali ocenění Férový zaměstnavatel. Přidejte se k nám!
Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovník/ce finančního oddělení. Vaším hlavním úkolem bude práce s archivačním systémem, provozní agenda a administrativní podpora finančního týmu.
Místo práce: Praha 2
Typ úvazku: 0,8-1
Nástup: co nejdříve
Pracovní úvazek: na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
Mzda: 36 000 - 39 000 Kč/měsíc při plném úvazku dle Vašich zkušeností
Co u nás budete dělat?
- Vkládat a kontrolovat data v archivačním systému Elo;
- po zaškolení budete evidovat smlouvy;
- třídit, skenovat a archivovat fyzické i elektronické doklady;
- spravovat interní online platformu pro sdílení informací (Confluence);
- podporovat finanční tým;
- a další administrativní úkoly.
Co považujeme pro tuto pozici za důležité?
- Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické, není to však podmínkou;
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Windows, MS Office – Outlook, Word, Excel);
- výbornou znalost českého / slovenského jazyka a komunikativní znalost angličtiny – slovem i písmem;
- ochotu komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;
- zájem učit se novým věcem;
- pečlivost, spolehlivost, týmového ducha a ochotu pomáhat lidem.
A co nabízíme my Vám?
- 😇 Smysluplnou práci: Vaše úsilí bude mít dopad na pomoc lidem, kteří ji potřebují.
- 😊 Přátelské prostředí a skvělý tým: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci, pracujete s výbornými kolegy, kteří jsou nejen profesionály ve svém oboru, ale často také přáteli.
- ⏰ Flexibilní pracovní dobu: kombinujeme přítomnost v kanceláři s prací z domova, což umožňuje lépe skloubit osobní a pracovní život.
- 🏠 Lokalita mimo korporátní bloky: naše centrála se nachází v příjemném prostředí Vinohrad, kousek od Náměstí Míru a IP Pavlova, máme nově zrekonstruované kanceláře v typickém vinohradském domě.
- 🌴 Štědrý balíček volna: 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení, 3 dny na samostudium.
- 🎁 Další benefity pro Vás i Vaši rodinu: mobilní telefon plus výhodný tarif i pro rodinné příslušníky, firemní školku v přízemí budovy, Multisportku (samofinancovanou).
- 🐕 Mazlíčci vítáni: možnost brát svého čtyřnohého mazlíčka do práce.
V případě zájmu pošlete svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím následujícího odkazu:
MÁM ZÁJEM!
Těšíme se na Vaše reakce! :-)