Desk Officer pro misi v Moldavsku
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni pracuje v Moldavsku již od roku 2003 a v současné době poskytuje rozvojovou pomoc místnímu obyvatelstvu ve třech hlavních oblastech: zemědělství a ekonomický rozvoj, sociální ochrana a inkluze a posilování a zapojování občanské společnosti.
Podporujeme osoby se zdravotním postižením a jejich rodiny prostřednictvím projektů zaměřených na podporu sociální inkluze, řešení diskriminace, transformaci institucí a pomáhá vytvářet příležitosti k nezávislému bydlení mimo tyto instituce. Podporujeme zemědělce a zemědělské podnikatele prostřednictvím projektů ekologického zemědělství s cílem posílit hospodářský rozvoj a vytvářet nová pracovní místa. Prostřednictvím projektů dobrého vládnutí se Člověk v tísni snaží posilovat a inspirovat občanskou společnost, aby se dozvěděla o strukturách místní správy a podílela se na nich.
Více o naší pomoci se můžete dočíst na našich webových stránkách
Nástup: ASAP – dle dohody
Doba: 1 rok s možností prodloužení
Místo působení: Praha 2
Vaše role
Stanete se součástí týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze a jako Desk Officer (Koordinátor/ka mise) budete nejbližším partnerem moldavské mise a společně s jejím vedením budete zodpovídat za její správné řízení a rozvoj. Společně s nejužším vedením mise budete také tvořit strategii pro naše působení v zemi a jste spoluzodpovědní za její plnění. Podílíte se na personálním obsazení mise a spoluzodpovídáte za její vyvážené ekonomické hospodaření. Pro kolegy z mise jste hlavním kontaktem na centrále, koordinujete agendu a podporu ostatních oddělení ČvT směrem k našemu působení v Moldavsku. Účastníte se tvorby bezpečnostních pravidel pro působení v zemi, budujete vztahy s partnery, experty a donory v ČR i v zahraničí a v neposlední řadě kontrolujete misi v dodržování vnitřních pravidel a principů organizace.
Pro tuto pozici považujeme za důležité:
- Zkušenost s projektovým managementem a vedením týmu v neziskové sféře a v zahraničí
- Minimálně roční zkušenost s humanitárními anebo rozvojovými projekty
- Schopnost srozumitelně a citlivě komunikovat s různými skupinami osob a respektovat jejich rozdílné kulturní zázemí
- Schopnost posilovat vztahy s partnery a donory v ČR i v zahraničí
- Zkušenost s psaním projektových žádostí
- Výbornou znalost angličtiny
- Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí
- Zkušenost s rozpočty, podporou a supervizí v oblasti metodik a evaluací
- Proaktivitu, analytické myšlení, schopnost rychle se naučit vnitřní procesy organizace
Co Vám nabízíme:
- Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
- Různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem (možnosti jezdit na naše zahraniční mise)
- Nástupní plat podle salary scale
- Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- Fair trade kávu od Mamacoffee
- Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
- 25 dní placené dovolené
- Možnost home officů
- Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
- Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme
- Fajn kolegy
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis v angličtině (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout). Pokud máte problém s přihlášením se na pozici, zašlete nám e-mail na adresu: career@peopleinneed.cz .