Administrativní pracovník/pracovnice do finančního oddělení

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv a vzdělávání. Pomáháme v zahraničí i České republice.
Do našeho finančního týmu na centrále v Praze hledáme aktuálně kolegu/yni, který/á bude zajišťovat administrativní podporu finančního oddělení.

Typ úvazku:  částečný úvazek 0,8 (32h týdně)
Pracovní smlouva: na dobu určitou, s možností dalšího prodloužení
Nástup: od 1. 10. 2019 (případně dle domluvy)
Lokalita: Praha 2

JAKÁ BUDE VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

  • Evidence smluv;
  • vkládání a kontrola dat v archivačním systému;
  • třídění, skenování a archivace dokladů;
  • a další administrativní úkoly.

CO BYCHOM POTŘEBOVALI MY OD VÁS?

  • Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické zaměření;
  • uživatelskou znalost běžného kancelářského softwaru (Excel, Word, Outlook);
  • je třeba, abyste se dokázal/a domluvit anglicky;
  • důležitá je také schopnost komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;
  • předpokládáme pečlivost a samostatnost.

A CO MŮŽETE ČEKAT VY OD NÁS?

  • Nástupní plat v rozmezí 16 000 – 19 200 Kč/měsíc při úvazku 0,8 podle Vašich předchozích zkušeností;
  • neformální otevřené prostředí a práci s lidmi, kteří mají svou práci rádi;
  • kanceláře v centru Prahy bez open spaců (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
  • všichni zaměstnanci mají nárok na 25 dnů dovolené;
  • pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub (pro děti od 2 let);
  • možnosti školení a dalšího osobního rozvoje.

Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem prostřednictvím tohoto formuláře: Chci to zkusit! Pokusíme se vám odpovědět co nejdříve, počítejte ale, prosím, s vyjádřením do 2 týdnů od obdržení Vašich materiálů. Budeme se těšit na Vaši odpověď.